Nu het weer wat beter word euh je zou het niet zeggen wil ik mijn benen scheren, hield dat netjes bij toen ik nog niet zwanger was maar mag je nu gewoon scheerschuim gebruiken? ik heb eigenlijk geen idee wat schadelijke stoffen betreft? wie heeft tips? groetjes
Daar heb ik eigenlijk nog nooit over nagedacht! Ik gebruik eigenlijk ook geen scheerschuim, gebruik gewoon een mesje met zo'n soort klein zeeprandje erboven dat is voor mij al voldoende even onder de douche en hup alles is weer lekker glad!
Jawel toch ? Ik zou niet weten waarom je geen schuim zou mogen gebruiken !? Ik heb het in ieder geval wel gedaan
Tuurlijk mag je scheerschuim gebruiken. Waarom niet? t wordt nergens afgeraden. Komt niet in de placenta. Zolang je het niet opeet, niks aan de hand hoor!
ik kon het me ook haast ook al niet voorstellen maar dacht toch ff navragen voor de zekerheid bedankt voor de reacties groetjes
Nee scheerschuim mag je gewoon gebruiken. De een scheert zonder en de ander met. Maar scheren moet je toch echt bijhouden, lijkt me ook niet echt prettig vor je partner om er als een halve aap bij te lopen zeg maar. Liefs, Duveldraakje
lijkt mij ook wel, dat komt toch niet in je bloedbaan terecht? ik wil me ook wel blijven scheren, wil niet bevallen met een heel oerwoud daarbeneden over een tijd hihi