oké, titel klinkt heftiger dan het is maar het is wel zo. Bevalling kort: uitgescheurd tot net voor mijn kringspier, lastig hechtwerk, bleek slecht gehecht te zijn, kraamzorg bleek slechte hechtingen gemist te hebben, hechtingen sprongen na 5 dagen, verloskundige doen hier niks aan omdat het cosmetisch is. Alles leuk en aardig, weinig last van gehad maar uiteraard volgt er een regelrecht k*tprobleem. Nu 3,5/ 4maanden later gaat de gehechte plek met regelmaat steeds open. Dit gaat weer heel licht bloeden natuurlijk. Ik snap er geen *** van omdat we gewoon s*x hebben zonder bloeden, ik gewoon kan fietsen zonder bloeden óf pijn. Bloeden begint gewoon ineens, soms na het afvegen of na lang wandelen en het komt regelrecht van de gehechte plek (spiegeltje is de bevestigende factor!). Manlief zegt natuurlijk dat ik naar de huisarts moet maar ik ben klaar met dat geprut aan mijn muts. Ik hoop op ervaringsverhalen die positief zijn. Maar überhaupt wat herkenning zou fijn zijn. Brand los dames! Wie herkent dit?
Misschien wat wild vlees? Dat kan aangestipt worden met zilvernitraat. Wild vlees is op hol geslagen genezing... Wat snel bloed. Ik had het op een buikwond na de keizersnee op een stuk wat slecht gehecht was. Was voor mij bijna niet te zien. De huisarts zag het meteen. 3x aangestipt en het was klaar. Het zou ook nog een draadfistel kunnen zijn. Een achtergebleven stukje hechtdraad wat onderhuids loopt te klieren.