Ik dacht me te herinneren dat je weer in bad mag zodra je gestopt bent met vloeien. Nu heb ik het geluk dat ik maar een week gevloeid heb (zit nu op dag 12 na keizersnede) maar ik vroeg me af of ik zo kort erna er ook al in mag? En gisteren had ik ineens s'nachts toch een beetje bloed weer in mijn onderbroek terwijl ik al een paar dagen niets meer had gevloeid. Kan ik dan toch beter nog ff wachten? Wil het niet doen als het niet mag maar met dit weer vind ik het heerlijk om te dobberen
Ik zou persoonlijk nog even wachten, zeker als je nu toch weer wat bloedverlies hebt gehad. Heb je geen info meegekregen van uit het ziekenhuis? En dan bedoel ik iets meer dan 'wanneer je niet meer vloeit' ?
Nee heb helemaal geen info meegekregen... Had zelf nog gevraagd of ik mocht auto rijden maar ook daar kreeg ik een vaag antwoord op (als ik dacht dat ik kon remmen mocht ik auto rijden). Had via Google een folder gevonden van een ziekenhuis en daar las ik dat je ivm de wond ook 6 weken niet in bad mocht. Maar daar heeft mijn gyni weer niks van gezegd...
Ik mocht ook 6 weken niet in bad en 6 weken niet autorijden. Bad is i.v.m. infectiegevaar oid. Zelfde als bij een natuurlijke bevalling. Na de laatste controle krijg je een 'go' voor alles. Autorijden is een verzekeringskwestie ook. En er bestaat een kans dat bij een snelle reactie (plots moeten remmen of zo), dan je litteken scheurt, mocht er iets gebeuren op de weg dat je dan niet verzekerd bent e.d. Dus ik heb het gemakshalve maar achterwege gelaten.