Laten harsen is ook een idee? Dan ben je ervier weken vanaf? En net na de bevalling heb je wel andere dingen aan je hoofd plus orettig voor herstel hechtingen.
Inderdaad hahahaha Ik heb weleens gehad dat ik het even niet heb kunnen scheren omdat ik bijv. in het ziekenhuis lag. En dan krijg je net een onderzoek.... schaam je je echt rot hoor!!!!
moet je wel op rekenen dat ik daar lekker kaal lig te bevallen lijkt me verschrikkelijk met een grote bos daar te liggen haha. vind dat persoonlijk heel vies en onverzorgd.
Dat is me dus een keer gebeurd, ik kreeg een niersteenaanval zeg maar, maar werd opgenomen in het ziekenhuis, tja toen gingen ze kijken of ik niet al ontsluiting had, mijn vriend zei daarna wow de heggenschaar had wel mee gekund
Als je nog nooit bent geharst zou ik het je niet aanraden om het nu te gaan proberen, voor sommige vrouwen is dat echt heel heftig.
Die arts zal ook wel gedacht hebben... Denk je nou echt dat iemand zich daar mee bezig houdt? Ze zijn hopelijk wel professioneler dan dat.
Tot het einde geschoren, down under, benen, oksels. Nagels netjes gelakt..... Hahaha. Dat doen waar jij je goed bij voelt! En als het zelf niet meer lukt, gewoon manlief vragen. Kan ook best lollig zijn....
Tot eind toe gewoon bij blijven houden hoor. Ik werd ingeleid en heb de avond voor ze de vliezen gingen breken (met een ballonnetje al in mijn baarmoeder ingebracht en al) nog even onder de douche mijn bikinilijn, benen en oksels staan scheren . En had gelukkig ook net voor ik werd opgenomen mijn teennagels opnieuw gelakt, dus het zag er allemaal best fris uit . Een tip: Kom niet in de verleiding op make-up te doen (enkele uren) voor de bevalling. Ik stond al met de mascararoller in mijn handen 's ochtends toen de gyn al kwam om de vliezen te gaan breken, anders had ik waarschijnlijk wel m'n wimpers volgesmeerd, en dat was dus echt een giga zootje geworden door het bevallen, afdouchen, daarna enkele dagen aan bed gebonden, ... Blij dat het er niet van is gekomen om mascara op te doen .
NOu ja het zijn ook mensen die misschiend denken....jezus Het gaat ook meer om hoe jij je zelf erbij voelt toch
gewoon scheren op gevoel. Heb ik ook gedaan. Zou mij er anders ook niet prettig bij voelen. De vk zei toen mn vliezen braken (zat ze bij). Wow hey je hebt zelf je teennagels netjes gelakt Dus niet zeggen dat ze er niet op letten hoor.
Hier ook geschoren, bij de eerste had ik t gelukkig nog gedaan. Want die kwam met 36 weken. Bij de tweede een geplande keizersnede, dus toen kon ik me voorbereiden hihi Vind het gewoon schoner vooral met t bloedverlies erna
De eerste keer had ik een oerwoud en voelde me daar niet fijn bij. Ik kan het nu ook al niet meer zien maar geloof me ik scheer alles iedere keer weg. Heb me wel al regelmatig gesneden. Ik doe het met een handspiegel. Na de bevalling is het ook fijn ivm bloedverlies, veel schoner
Ik scheer me nog steeds dagelijks (ookal ben ik ondertussen wel wat nagels verloren). Hoor ook dat veel vrouwen overstappen op ontharingscreme.
Hier altijd netjes geschoren gewoon op gevoel en nooit gesneden. Ik voel me zo onverzorgd anders. En met nabloeden, knip, hechting zeker zo fris. Ook teennagels netjes gelakt en daar ook positieve opmerking over gehad. ik vind het vreemd dat veel mensen denken dat een oerwoud niet opvalt ofzo. Maar werk zelf in de zorg en heb ook heel wat onderkantjes en bevallingen gezien, maar een oerwoud vind ik echt niet fris ogen. En een vk staat er volop naar te kijken, dus denk dat ze ook liever een bijgehouden onderkantje hebben. Dat ze al heel wat tegen gekomen zijn wil niet zeggen dat ze daar blij mee zijn
Hier thuis tijdens de weeen onder de douche geschoren, net voordat ik naar het ziekenhuis ging om te bevallen. Is volgens mij nog aardig gelukt. Benen er ook gelijk maar bij genomen.
Sorry, maar tijdens het bevallen ben je daar echt niet bezig hoor, of t daar beneden er nog een beetje fraai uitziet. Je ligt er dan toch op je meest onvoordeligst bij en met eventuele uitwerpselen die uit je lijf worden gedreven ed.. Maar zoals hier gezegd wordt, gewoon doen waar jij je prettig bij voelt, dan ben je ontspannen en dat lijkt me alleen al bevorderlijk voor het hele proces. O ja en de onderkant verzorgen doe je voor jezelf en niet zodat de vk een beter uitzicht heeft!
ja ik zou er wel mee bezig zijn eigenlijk.....zou me niet op mijn gemak voelen, net zoals ik em niet fijn voel als er uitwerpselen uit mijn lijf komen.
Haha hier ook zo..!!! En dan zeggen sommige dat je daar echt niet aan denkt tijdens de bevalling, nou ik wel. Ik had al regelmatige weeën om de 3 á 4 minuten en 7 cm ontsluiting toen ik onder de douche ging en mijn man en vk alles klaarzette voor de bevalling. Tijdens een wee pakte ik de stoel beet (had een stoel in de douche voor extra steun) en pufte de wee weg, en zodra die weg was kon ik weer snel een stukje scheren..!! Haha, maar het is gelukt
Ik vind dat laatste eigenlijk best shocking. Juist omdat je in de zorg werkt. Het zou jou of een vk niet uit moeten maken hoe het eruit ziet. Maar ik denk dat de meeste het ook echt niet boeit.