Als je nu nog de keus hebt, dan zou ik het gewoon weghalen. Hoef je er voorlopig even niet aan te denken. Kijk, als je nou met spoed naar het zh moet dan hebje wel andere dingen om je druk over te maken lijkt me zo en als je het alleen niet kan vraag je toch gewoon je vriend
Heeft niks met multitasken te maken... ik heb mijn buik aan de voorkant zitten en kom er (ook met spiegel) gewoon niet meer zelf bij... Als dat haar niet gewenst was, waren wij wel zo ontworpen dat dat er niet meer groeide... Het wordt bij mij wel netjes gekortwiekt door manlief, maar ik wil zelf geen eens een kale. Tja, wederom is dat mijn bescheiden mening....
ja het is wel even een karweitje iddm ik was 150 cm rond (qua buik) maar lukte nog wel hoor maar als jij niet wilt is dat ook prima natuurlijk..
Laten we maar zeggen dat de heg netjes is gesnoeid door manlief en dat ik er best mee voor de dag kan komen hahaha... Maar als er hechtingen in moeten, dan moet de VK of de gyn het maar even wegscheren hoor.
Benen zou ik misschien wel scheren, maar echt boeiend is het dan niet hoor! Van onder scheren niet, want ik ben bang dat het niet fijn is met een knip/scheur en teruggroeiende haren...
ik had me niet meer geschoren toen ik er niet meer bij kon komen. ik heb gedacht. ik kom niet in het ziekenhuis voor eeen schoonheidswedstrijd of keuring. maar om te bevallen. en een mens heeft niets voor niets haar. en ik was ook bang voor een jeukende onderkant door terugkomende haartjes. dan maar even een paar weken een bos aan de onderkant.toen ik daar lag met me benen in de steunen. dacht ik wel even van SHIT me doos. maar toen was ik al te laat. ook met hechten hebben ze het niet geschoren volgens mij ( ben onder narcose gehecht ). ik moet er nou wel om lache. de dag na de bevalling belde ik mijn vriend en vertelde hem dat het voelde dat er een vrachtwagen over me heen was gereden en dat ik nu ee plat gerede egel had
Ik heb met weeen die om de 3 a 5 min kwamen mijn benen enzo geschoren. Sowieso hield ik het de hele zwangerschap bij. Ik hou persoonlijk niet vsn lange haartjes. Dan juist gaat het hier jeuken!
zolang je het nog kunt zou ik het doen... ik heb het steeds bij gehouden ..en vond het wel een fijn idee..