Mijn hubbie scheert me,dus dat is lekker relax! En wat betreft de rode bultjes; (Ik heb er nooit geen last van..) Gebruik een nieuw mesje,en scheer niet te vaak over dezelfde plek!Druk ook niet te hard! En gebruik warm water om het mesje af te spoelen na elke "scheerhaal".. Succes! Groetjes,Alida
Gossie wat zijn jullie allemaal netjes! In de laatste weken scheer ik me echt niet meer, en wil ook niet dat mijn man daar nog in de buurt komt Bij de bevalling met Eliza heb ik me daar nooit 1 seconde druk over gemaakt hoe het daar van onder uitzag.
Je kunt ook eens scheerolie proberen. Vriendlief scheert zijn baard altijd met scheerolie van Wilkinson (volgens mij is het daarvan. potje in de vorm van een kegel). Ik heb ook eens de vrouwenversie ervan gekocht, die is niet zo fijn. Die voor mannen daarentegen is superfijn, je hebt echt maar drie druppeltjes nodig. Verder gewoon warm water erbij als het te droog wordt. Ik gebruik het voor mijn oksels en bikinilijn omdat die nogal gevoelig zijn. Voor mijn benen gebruik ik gewoon scheerschuim, want dan die zie je tenminste goed wat je al gedaan hebt. Liefs, Sonja
ik deed het voortaan op de tast vanaf week 20 schat ik. toen zag ik het al echt niet meer op op den duur kon ik er nog amper bij. ik had ook z'n scheermes met een blok zeep er om heen haha zoals ze hier eerder beschreven en had me ook niet open gekrast. ik liet me vriend vaak even tjekke of het oke was gedaan maar soms lag hij echt in de scheur en ja dan wist ik genoeg en mocht hij het afwerken . op het eind liet ik het keurig bijhouden door me mannetje je weet nooit je zult plots moeten bevallen en je hebt z'n oerwoud tussen je bene nou daar moest ik niet aan denke
Die heb ik ook! Die zijn gewoon de beste en handigste vind ik. Ik kan nu al goed op de tast scheren. Gewoon even door je knieën en alles is in orde... dus daar heb ik niet zo'n bang voor. Enkel misschien achteraf eens "controle" door m'n ventje, zodat ik niet bij de gyneacoloog ga aankomen terwijl ik nog enkele plukken staan heb
Hahaha! Leuk onderwerp, net van die dingen die ik nog net had gevraagd. Voorlopig kan ik nog goed zien waarmee ik bezig ben, daarna mag vriendlief mij mooi gaan helpen. De Oerwoudlook lijkt me ook niet echt super tijdens de bevalling..
hier ook het zelfde probleem. scheren moet ik echt op de tast doen aangezien ik (bijna) niks meer zie. ik probeer het wel bij te houden anders heb ik zometeen bij de bevalling (zoals manlief het noemt) een plat gereden bever
tja, ben wel gewend het op de tast te moeten doen... niet door m'n giga buik of zo (dat valt allemaal nog reuze mee) maar omdat ik me altijd onder de douche scheer en dan meestal nog geen lenzen in heb. Ik heb links -7 en rechts -8 (qua lenzen dus), dus je begrijpt dat ik dan ook niet veel zie. En ja, soms moet m'n liefje wel lachen om de plukjes die ik oversla.... Geeft niet, hij vindt het vaak wel leuk om me zelf even onder handen te nemen! En eigenlijk doet hij het veel netter en gladder dan ikzelf.
Heb het mijn lief gisteren laten doen. Hij maakte wel direct misbruik van de situatie: er is veel meer af dan de bedoeling was. Ach, heeft hij ook een lolletje...
heb het maandag geprobeerd omdat ik ging zwemmen met de kids maar vanaf nu mag Ed het doen hoor, ik zie bijna geen "moer" meer en t ziet er volgens mij niet echt uit bij de vorige zwangerschappen deed hij het ook steeds vanaf dat ik het haast niet meer kon zien dus tja...lekker makkelijk hoor en hij heeft er weer een "verzetje " bij....
Heb het vanmorgen op de tast geprobeerd maar heb mezelf op 2 plaatsen opengesneden..... Ik heb ook een scheermes met een blok zeep eromheen maar dat helpt niet. Mijn mannetje moet het dus maar afmaken.