Scheren

Discussie in 'De lounge' gestart door Roozjuh, 11 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pris

Pris Fanatiek lid

Nee!

Denk ook dat ik dat een heel raar gezicht vind.

2. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    hahaha 2 borstharen

ik vind het altidj wel fijn dat hier de okesels niet van die plukken haar onder hangen ;)
    en borsthaar heeft hij niet :)

3. Hummel

Hummel Niet meer actief

Mijn mannetje scheert zich niet onder zijn oksels. Hij heeft gelukkig van nature niet zo heel veel. Zijn schaamstreek trimt hij wel regelmatig bij.

Liefs Hummel.

4. morgaine

morgaine Bekend lid

22 sep 2006
    894
    0
    0
    Arnhem
    Nee en hoeft ie ook niet te proberen, ik vind het nogal mieterig. Ex van mij scheerde zijn benen zelfs bah

5. Aslanck

Aslanck Actief lid

2 jul 2008
    321
    0
    0
    Amsterdam
    Mijn mannetje scheert alleen zijn oksels.. gelukkis is hij ook niet zo behaard haha ..

En ik vind het eigenlijk zo vreselijk dat haar onder de oksels.. Soms zie ik van die mannen lopen bij het zwembad en dan zie ik oppeens een hele bos haar onder de oksels. sorry maar dat vind ik er niet echt uit zien hoor.. Beetje vind ik niet erg.. Maar goed.. iedereen zijn eigen mening..

6. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    Oksels nooit..

Schaamstreek soms, ligt eraan of hij iets gedaan wil krijgen tenminste zo denkt hij het te krijgen :D

7. Aszz

Aszz Niet meer actief

Nee, die van mij is bijna haarloos :)
    Hij heeft wel wat haar hoor, maar die knip ik af en toe bij als het te lang wordt.
    Daar beneden scheert hij wel.

8. suikerboon

suikerboon Bekend lid

30 dec 2007
    924
    0
    0
    arbeidster
    menen
    Neen, dat doet hij niet

9. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

hier liever niet, maar hij moet van mij. niet kaal hoor, maar lekker kortwieken die handel!

10. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    hier scheert ie de oksel niet maar houd het wel bij vindt het een stom gezicht als het gesschoren is omat ie op de rest ook behaard is.
    bekinie lijn houd ie bij

11. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Mine is all natural :p:p:p

12. Niet meer actief

Dat hier nog op gereageerd word.....:s

13. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hoezo?

14. Niet meer actief

Wat heeft de Topic Starter er nou mee van doen of mijn man/partner zijn okselharen scheert?

Wat word hij/zij daar nou wijzer van?

Of is het soms komkommertijd? ;)

15. Dbm21

Dbm21 Actief lid

25 jan 2007
    375
    0
    0
    Dat vraag ik me eigenlijk ook wel af :)

Maar we doen gewoon gezellig maar even mee! ;)

Hier is het all natural :D

16. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Die van mij wilt dat niet doen (heb het al herhaaldelijk gevraagd!), hij vindt het iets voor mietjes, zegt hij. Al denk ik dat hij eerder bang is dat anderen hem een mietje zullen vinden.
    Zijn schaamstreek scheert hij wel, dat vind ik wel het minste!
    Borsthaar heeft ie niet en zijn benen hoeft hij echt niet te scheren.

17. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    ja gelukkig wel... in de zomer vaker als in de winter maar ja hij scheert ze wel

18. Trees

Trees Niet meer actief

Dat is zo sexy...zucht.

Oksels worden hier in de zomer bijgeknipt en de schaamstreek wordt af en toe kaal geschoren. Daar zit niet echt een logica in, volgens mij probeert 'ie dan weer even spannend te doen ofzo :(

19. Fladdertje

Fladdertje Niet meer actief

Als mijn man zich gaat scheren daaro maak ik het uit! Moet er niets van hebben. Hij is trouwens witblond dus veel haar heeft ie ook nergens,ook nauwelijks een baard na een week :)

20. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    jeetje sta er echt verbaast van dat er zo veel mannen zijn die hun schaamstreek scheren en ook de oksels

misschien ben ik ouder wets maar vind het gewoon bij mannen horen hoor dat haar.. ach ben verliefd geworden op mijn kerel en dat haar krijg je er gratis bij hahahaha

haha ik zie hem al staan in de badkamer zijn zaakje van onder te scheren.. als ie dat doet dan krijgt hij van mij ook een jurk aan.. (sorry mijn mening) :) :) :)

Deel Deze Pagina