hahaha 2 borstharen ik vind het altidj wel fijn dat hier de okesels niet van die plukken haar onder hangen en borsthaar heeft hij niet
Mijn mannetje scheert zich niet onder zijn oksels. Hij heeft gelukkig van nature niet zo heel veel. Zijn schaamstreek trimt hij wel regelmatig bij. Liefs Hummel.
Nee en hoeft ie ook niet te proberen, ik vind het nogal mieterig. Ex van mij scheerde zijn benen zelfs bah
Mijn mannetje scheert alleen zijn oksels.. gelukkis is hij ook niet zo behaard haha .. En ik vind het eigenlijk zo vreselijk dat haar onder de oksels.. Soms zie ik van die mannen lopen bij het zwembad en dan zie ik oppeens een hele bos haar onder de oksels. sorry maar dat vind ik er niet echt uit zien hoor.. Beetje vind ik niet erg.. Maar goed.. iedereen zijn eigen mening..
Oksels nooit.. Schaamstreek soms, ligt eraan of hij iets gedaan wil krijgen tenminste zo denkt hij het te krijgen
Nee, die van mij is bijna haarloos Hij heeft wel wat haar hoor, maar die knip ik af en toe bij als het te lang wordt. Daar beneden scheert hij wel.
hier scheert ie de oksel niet maar houd het wel bij vindt het een stom gezicht als het gesschoren is omat ie op de rest ook behaard is. bekinie lijn houd ie bij
Wat heeft de Topic Starter er nou mee van doen of mijn man/partner zijn okselharen scheert? Wat word hij/zij daar nou wijzer van? Of is het soms komkommertijd?
Dat vraag ik me eigenlijk ook wel af Maar we doen gewoon gezellig maar even mee! Hier is het all natural
Die van mij wilt dat niet doen (heb het al herhaaldelijk gevraagd!), hij vindt het iets voor mietjes, zegt hij. Al denk ik dat hij eerder bang is dat anderen hem een mietje zullen vinden. Zijn schaamstreek scheert hij wel, dat vind ik wel het minste! Borsthaar heeft ie niet en zijn benen hoeft hij echt niet te scheren.
Dat is zo sexy...zucht. Oksels worden hier in de zomer bijgeknipt en de schaamstreek wordt af en toe kaal geschoren. Daar zit niet echt een logica in, volgens mij probeert 'ie dan weer even spannend te doen ofzo
Als mijn man zich gaat scheren daaro maak ik het uit! Moet er niets van hebben. Hij is trouwens witblond dus veel haar heeft ie ook nergens,ook nauwelijks een baard na een week
jeetje sta er echt verbaast van dat er zo veel mannen zijn die hun schaamstreek scheren en ook de oksels misschien ben ik ouder wets maar vind het gewoon bij mannen horen hoor dat haar.. ach ben verliefd geworden op mijn kerel en dat haar krijg je er gratis bij hahahaha haha ik zie hem al staan in de badkamer zijn zaakje van onder te scheren.. als ie dat doet dan krijgt hij van mij ook een jurk aan.. (sorry mijn mening)