Scheren

Discussion in 'Zwangerschap' started by Dot, Oct 7, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Makkie

Makkie Niet meer actief

Idd grappig om te lezen hoe iedereen het scheren aanpakt!

Ik doe het mede omdat ik er netjes bij wil liggen straks (vast onzin tegen die tijd, dan kan het me vast niets meer schelen, maar dat gevoel heb ik NU wel!) en het lijkt me verder wat schoner en makkelijker daar beneden met het nabloeden en het eventuele hechten.... zit mss tussen mijn oren, maar dat lijkt me toch echt zo...

2. ladyrabbit

ladyrabbit Bekend lid

Apr 13, 2008
    704
    1
    0
    Begeleider psychiatrie
    Noord-Limburg
    Ik weet niet of ik dit al had vermeld maar bij de Hema kun je van die scheermesjes krijgen speciaal voor je intieme delen. Daar scheer je wel mee, maar je kunt je er niet mee snijden, ideaal voor werken "op gevoel"! Voor de bevalling interesseerde het me ook niet zo heel veel, maar na de bevalling was ik wel hééééél blij dat ik het nog had bij gehouden! Daarna is je doos zo beurs dat je het echt wel uit je hoofd laat! Na twee weken durfde ik pas met een ladyshave in de buurt en toen prikte al dat haar al giga!

3. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik heb het tot nu toe nog zelf gedaan, maar ik heb hubbie al gevraagd haha :) Volgende keer mag hij het doen, ook al vind ik dat wel een beetje eng.

4. Pila79

Pila79 Bekend lid

Dec 4, 2007
    978
    0
    0
    Ik heb een plastic krukje bij de ikea gekocht (voor 5 euro ofzo) en daar zit ik nu op onder de douche. Ik ging ook altijd op de vloer zitten, maar nu kom ik echt niet meer overeind. Op mn krukje lukt het nog redelijk en anders zet ik ook het spiegeltje er nog bij op de vloer.

Ik heb het 1x laten waxen (de mevrouw zei nog dat het een 2e keer minder zeer zou doen) maar een 2e keer is er nog niet van gekomen. Deed idd wel erg zeer, maar was er wel een week of 4 vanaf voordat het weer een beetje terug begon te komen!

Ik vind het ook frisser om straks geen haren tussen de hechtingen te hebben. En denk idd dat ik de eerste weken daar niet aan wil komen, zeker niet met een mesje :)

5. ciel84

ciel84 Lid

Apr 1, 2008
    34
    0
    0
    mijn ventje houd een spiegel voor mijn troelala, werkt prima...

6. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Op de plek waar vrouwen normaal gesproken geknipt en gehecht worden, groeit bij mij geen haar hoor!
    Maar ik snap denk ik wel wat je bedoelt, al kunnen stoppeltjes en harde haartjes ook voor problemen zorgen.

7. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

Mar 5, 2008
    1,492
    0
    0
    ik zie ook al weken bij doosje niet meer , heb me maar voorgesteld om het met ontharingscreme te doen , wil ook niet met een begroeide doos liggen te bevallen.. ;) :)
    had mijn mannetje al voor 2 week geleden al gevraagd of hij me ff wil scheren maar het moet er nog steeds van komen.. 10 jaren plan...! :confused: haha.. hij vindt het een beetje eng denk ik , ja als hij dan altijd me scheerde , dan belangde we altijd in een soort van stoeipartij.. ;) ;) ;) en daar heb ik op het moment totaal geen zin in.. :rolleyes: dan doe ik het zelf maar.. ;) moet toch echt deze week mee beginnen.. :rolleyes: voor het geval dat het te laat is.. ;)

8. ancie

ancie Bekend lid

Feb 17, 2007
    514
    0
    0
    ohh meiden wat leuk deze verhalen :)
    ik kan het me nog niet voorstellen maar idd die tijd komt ook en dan wil ik idd lekker fris zijn ik heb een hekel aan haargroei daar
    maar mijn vriend las even mee en die zegt ohh meissie maak jij je daar maar geen zorgen over kapper hendrikjan de tuinman houdt het wel even voor je bij dan kwam ie aan lopen met de snieschaar hahahaha
    :) daarna zei hij serieus dat hij daar wel voor zorgt en mn beentjes bij houden enzo (gelukkig maar)
    mn zus had het ook bijgehouden en dat vonden ze veel makkelijker ivm hechten

liefs ancie

p.s volgens mij ziet elke doos er wel anders uit en de dosen die je op tv ziet bij sexfilms zitten vol met botox en gebleekt enz
    ik schaamde me ook altijd voor mn doos totdat ik een keer een gyn had (echt een toffe kerel ) die tegen me zij hehe eindelijk een mooie en schone doos vandaag maakt me dag weer goed :) het gekke is bij een gyn die geintjes maakt enzo voel je je veel meer op je gemak dan zo een stil iemand

9. ancie

ancie Bekend lid

Feb 17, 2007
    514
    0
    0
    nou ik denk dat ie dat zo zij omdat ik zelf begon met geintjes maken hoor (dat doe ik als ik onzeker ben)
    ik moet zeggen hij gedroeg zig verder heel proffessioneel legte alles goed uit en hij heeft een goed gevoel voor humor vond ik hoor en voelde me daarom ook goed op mn gemak
    de laatste gyn die ik had was een oudere man die alleen maar kon zeggen hmmm aha ja nou t is klaar kleed je maar weer aan als ik wat vroeg kon hij der geen fantsoenlijk antwoord op geven ik voelde me bij hem echt iemand op de lopende band van kom maar kleed je uit volgende

ik heb ook een vrouw gehad en dat hoef ik niet meer ik had het gevoel dat mn doos uitelkaar gescheurd werd vrouwen zijn moet ik zeggen wat hard handiger dan mannen mannen zijn wat voorzichteger
    ik heb liever iemand die geintjes maakt en alles rustig uitlegd hoor

en ik denk dat hij geen geintjes had gemaakt als hij merkte dat ik dat niet leuk vond en niet op mn gemak was aangezien ik zelf begon

maar jah zo vvoor iedere wat wils he :)

10. WenT

WenT Bekend lid

Jul 25, 2008
    766
    1
    0
    Service Manager
    Noord-Brabant
    Ik heb sinds kort een Bodygroom van Philips en dat is toch wel een superapparaat !
    Niet meer met mesjes aan de slag en ook geen risico meer om mezelf te snijden dus...

Nu zit mijn buikje nog niet in de weg, maar als dat straks wèl zo is zo is dan ben ik helemaal blij met dat ding !
    Werkt ook goed onder de douche en denk dat ik 'm zelfs zou durven gebruiken als ik hechtingen zou hebben straks.

Misschien een tip voor iedereen die nu met spiegels en mesjes aan het vogelen is :)

11. zogelukkig

Die is ontwikkeld door prins Maurits, wist je dat?

12. WenT

WenT Bekend lid

Jul 25, 2008
    766
    1
    0
    Service Manager
    Noord-Brabant
    Door Prins Maurits ?
    Vraag me af hoe hij daarbij komt... en vraag me nu ook af waarvoor hij hem zelf dan allemaal gebruikt... :) ?

Maar eh... Hoe weet je dat eigenlijk ?

13. Foxter

Foxter Niet meer actief

Met wie is maurits ook al weer getrouwd? haha :D

Ik zou ook nooit meer terug gaan naar zo'n gyeacoloog, sterker nog, ik zou er een melding van maken.

14. zogelukkig

15. meinouw

meinouw Actief lid

Sep 16, 2008
    431
    0
    0
    zutphen
    nou dames, ik ga zo maar weer eens een poging wagen! wens me sucses, hahahaha
    Straks wordt het net een boeren kermis, met hier en daar een kraampje, hahahah

16. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

Feb 19, 2008
    3,365
    0
    36
    essen
    nou, bij mij is het weer gelukt hor :D al duurde het "wat" langer als anders :D njah, het groeit bij mij gelukkig niet zo snel dus ik denk dat ik het tot de bevalling (als mijn lieverdje optijd komt tenminste) wel uithou :)

17. Pila79

Pila79 Bekend lid

Dec 4, 2007
    978
    0
    0
    Als je een beetje pech hebt met een totaal ruptuur, dan wordt niet alleen de haarloze binnenkant gehect hoor :) Bij mij hoeven ze straks toch niet te hechten 8) (ze hebben geen struisvogel smile met zn kop in de grond) maar vind het zelf ook gewoon frisser. En geen verwarring met "ik zie de haartjes al....onee toch niet" :)

18. Makkie

Makkie Niet meer actief

:) :) :) :)

19. Makkie

Makkie Niet meer actief

Hoorde laatst van iemand die tijdens de ween ineens dacht: onee, ik heb mijn benen niet geschoren! Er zijn dus wel vrouwen die daar ineens mee bezig zijn tijdens de bevalling hahahaha. Ik denk dat ik me om mijn benen minder druk kan maken... maar voor het geval dat, houden we de boel dus maar goed bij! (benen scheren is trouwens ook niet echt heeeeel makkelijk meer met een buik, de periode dat ik onder de douche sta worden steeds langer hahaha)

20. allwoman

allwoman VIP lid

Jan 29, 2008
    5,589
    0
    0
    bezig bijtje
    pfff al zou ik een oerwoud hebben dat mijn broek en shirt er bol van stonden...dat interresseerd me echt niet hoe ik er dan bijlig! :)

gelukkig hou ik van mijzelf alles al bijna dagelijks bij..;) en ik zie al jaren mijn voeten niet (nou ja valt mee maar bij wijze van spreke he) kan het prima zo..gewoon onder de douche ,met mesje en scheergel! :)

Share This Page