Misschien een rare vraag hoor, maar ik zit met het volgende: Wij hebben in de winter altijd een elektrische deken op ons bed liggen. We zetten hem van te voren aan en als we dan naar bed gaan, doen we hem uit. Hij staat dus niet de hele nacht aan. Maar... Deze winter heb ik natuurlijk de kans dat mijn vliezen breken in bed en ik ben bang dat we dan onder stroom komen te staan. Is dat zo? Of maak ik me zorgen om niets? En wat nou als we vergeten om hem uit te zetten en de vliezen breken net die nacht...? Kan het dan kwaad? Heeft iemand hier ervaring mee?
hier nog 1, maar misschien is het een idee om hem onder het zeil neer te leggen? ik gebruik hem vooral om mijn bed voor te verwarmen, even 2 uurtjes of een uurtje van te voren aan, en natuurlijk aan als ik nog even tv kijk op bed. maar als ik ga slapen trek ik uit voorzorg de stekker eruit, na alle verhalen die ik had gehoord dat ze soms spontaan in brand vlogen, trek ik hem er als ik ga slapen gewoon uit het stopcontact.
ik denk als je de stekker eruit trek, dat er dan niks kan gebeuren! maar dan moet je dat wel doen... uit ervaring weet ik dat ik er nog weleens op ging liggen als hij nog aan stond en dacht nog ff iets meer opwarmen en vervolgens in slaap viel.... een van de redenen waarom ik hem er pas na de bevalling weer onder leg...
denk dat dat wel meevalt, anders kan je ook problemen krijgen als je heel erg zweet. Ik zou gewoon uit voorzorg de stekker eruit halen.