hoelang hebben jullie erover gedaan voordat jullie zwanger waren? wij zitten in de 3e poging maar mensen om ons heen waren de 1e keer of 2e keer al zwanger ik vroeg me af hoe lang jullie erover gedaan hebben liefs jose
Hoi, Wij zijn begin juni gestopt met de pil, hebben toen nog 2maanden gewacht, en zijn in augustus begonnen met de 1e ronde. De 2e ronde was het raak...had er totaal geen idee van totdat ik 3dagen overtijd positief testen! Wens jullie heel veel succes!
Het is voor iedereen verschillend. Mijn vriendin stopte met de pil en raakte direct zwanger. Een ander doet er 6 maanden tot een jaar over. Ik ben pas na meer dan 1,5 jaar zwanger geworden wat uitliep op een miskraam. Nu ben ik weer zwanger, 4/5 maanden na de miskraam. Er is geen peil op te trekken. Heel veel succes met zwanger worden meid!
Bij ons was het meteen de eerste ronde raak, en dat was zeker sneller dan verwacht. Hoop voor jullie dat het bij jullie ook snel raak is
De meeste worden zwanger binnen 12 cyclussen... als je bij poging 3 bent kun je dus nog ff voorruit om binnen het gemiddelde te blijven. De eerste keer hebben we er 2 jaar en een paar maanden over gedaan en dat was dankzij de mmm (mn cyclussen waren erg lang dus je kan niet zeggen dat dat ruim 24 cyclussen zijn geweest) Bij de tweede duurde het een maand of 5, verrassend snel voor ons.
In januari gestopt met de pil, in april zwanger, heelaas was dit een buitenbaarmoederlijke zw.schap. Op 17 juli opnieuw positief getest en nu dus in de 17de week! Liefs Emma
1e ronde raak. Was even schrikken om eerlijk te zijn want verwachte er wel minimaal 3maanden over te doen Maarre ook superblij natuurlijk Veel succes!
Bij ons was het meteen de eerste maand raak. Mijn zusje heeft er een half jaar over gedaan, en een vriendin van ons rond de 8 maanden. Dus iedereen is verschillend. Gr. Allyssa
Bij onze dochter duurde het ruim een jaar, maar dat bleek achteraf te maken te hebben met pco, want ik had geen cyclus. Toevallig echt heel toevallig op het juiste tijdstip geklust en daar is onze dochter uit voort gekomen. Voor deze uk ben ik gestopt met de pil in augustus 2004. Schijnzwanger tot december 2004. Onderzoeken gehad in april 2005, hieruit bleek pco te komen, en dat heet een wonder was dat we al een mooie dochter mochten krijgen. Aan de medicatie. Miskraam in november 2005. En in april 2006 bleek ik weer zwanger te zijn, en ben nu in december uitgerekent. Bij ons duurde het dus allemaal erg lang, door mijn pco syndroom.
ik ben eind mei gestopt en mid juni raakte ik al zwanger! dat was toch wel wat sneller dan we verwachten,maar ontzettend blij!
Ik was meteen de eerste poging zwanger. Helaas liep het uit op een miskraam. 1x ongesteld geworden en direct weer zwanger van Joey
Hier ook binnen 3 maanden, wat ik heeeeeel erg snel vond. Niet verwacht, maar super blij natuurlijk. Ik had gerekend op zo'n 9 maanden. Wij mogen dus erg van geluk spreken. Zus deed erg dik anderhalf jaar over en vriendin is nu ook al meer dan een half jaar bezig. Volgens mijn VK is 13 tot 18 maanden normaal. Veel succes en hoop dat je snel zwanger bent.