hihi Ja sorry kon het niet laten... Na het zien van het topic: Wie geef jij een knuffel? Ben ik erg benieuwd geworden naar wie jullie vooral GEEN knuffel geven! Ik geef GEEN knuffel aan m'n vader...
Ikke aan de vader van de baby. Hij moest me maar niet laten stikken hebben met die debiele reden van hem (ik ben te jong, hij is ondertss 40!)
Euh....zou ik zo niet weten eigenlijk.... Iedereen heeft zo zijn dingetjes....maarja, ik vast ook. Heb dus zo geen antwoord op die vraag. Elmo
Aan m'n achternicht. We hadden sinds 1,5 jr weer contact, en daarvoor hadden we 5 jr geen contact.Ik ben diegene geweest die weer contact heeft gezocht, allemaal leuk enz. Tegelijk zwanger, tot vorige week, stond haar iets niet aan, en besloot ze voor haar zelf te kiezen.
op dit moment krijgt mijn man geen knuffel... hij heeft me behoorlijk teleurgesteld! (maar ik hou wel van hem hoor, alleen moet je dat niet verder vertellen hoor)
ik geef iedereen een knuffel ook al kunnen mensen me behoorlijk teleur stellen ik denk dat die mensen dan juist een knuffel nodig hebben
mijn schoonmoeder! teleurstelling is bij haar al lang voorbij gestevend, zij mag mij gewoon niet en zal in alles altij tegenwerken, waardoor mijn man ongelukkig wordt. een van de belangrijkste dingen in mijn leven zou ook dat van haar moeten zijn: mijn man gelukkig zien! maar ach..... ze is gelukkig wel de enige, verder knuffel ik iedereen!
Mila ik ben het helemaal met je eens dat mensen die dieren mishandelen geen knuffel verdienen. Die verdienen heel iets anders maar dat schrijf ik maar niet op hier. De fam. Tokkie krijgt van mij geen knuffel want ik vind dat niet echt frisse mensen en niet het type mens waar ik graag een knuffel aan geef. Doei Teddy.
Ik geef absoluut geen knuffel aan oud-minister Verdonk. Door haar beleid moet mijn zwager binnen twee maanden het land verlaten terwijl 'ie vorig jaar vader is geworden en de 2e op komst is.... Mijn schoonzusje heeft al jaren een vaste baan, maar verdient niet genoeg om hem daarna terug te halen. Haar beleid zou families niet scheiden, jajaja.
Leuk om te zien aan wie jullie vooral GEEN knuffel geven... Ben het zeker met een aantal eens hier hoor... En moest toch wel vreselijk lachen over de opmerking: ik geef de tokkies geen knuffel hihihi Viel zowat van mijn stoel af... Erg leuk gezegd... Ik geef mijn vader dus geen knuffel en zijn nieuwe vriendin (het nichtje van mijn ma waar ie mee het nest in is gedoken) omdat IK als schuldige word gezien voor de breuk tussen hem/haar en mijn ma... (scheelt dat ik volwassen genoeg ben om te weten dat die scheiding niet mijn schuld is)