ik ben bang dat ze anders door het haar de bomen in het bos niet meer zien. Want als het gaat groeien weet je niet waar het eindigd
Spuit je er toch haarlak op Hielk...gewoon scheiding in het midden, haar naar de zijkant en veel lak....hebbie gewoon goed zicht 8)
Als dat kind er dan uitkomt met een kort smal snorretje onder zijn neus en die scheiding weet ik wel een naam voor hem!
Ik denk dat ik het laat relaxen en kies voor een boblijntje. Ziet de gyn ook eens iets anders. Nee.. ik zou het niet scheren. Na je bevalling is het juist goed dat er wat haar zit. Het houdt de bacterien tegen en je bent toch wat bevattelijker dan. Gewoon een beetje kort knippen ofzo.
sorry maar geschoren vind ik het properste en ze hebben het 2 x bij me gedaan voor m'n keizersnede. Zou me niet kunnen voorstellen om nog met lange ...... rond te lopen, geen mij maar een kaal p....s
Navel?hihihihihi een bosmens ben ik niet , hahahahahahahaha neen hoor gewoon het geen da weg moet.......
Nou..........ik had een wekelijkse controle bij de VK toen ik met spoed werd doorgestuurd naar het ziekenhuis ivm zwangerschapsvergifting.........eiwit in urine en hogebloeddruk 160/110 Ik had mij dan ook nog niet ingesteld om te gaan bevallen en me dus niet netjes onthaard .........had ik dat nou maar wel gedaan
ik ga daar al 11 jaar kaal door het leven, dus ook nu. Het wordt alleen steeds moeilijker om er goed bij te komen en zicht heb ik ook niet echt meer. En mijn vriend vind het eng om bij mij te doen, maar binnenkort zal die toch maar eens pogingen moeten gaan wagen. Wat ik me wel afvraag is of mijn klitpiercing eruit moet? Waar ons kindje straks uitkomt zit toch een stuk lager en hij zal er ook vast niet met zn vingertjes ingrijpen :-D
ja ik doe het ook met een spiegeltje (op een voetje) en scheren maar, natuurlijk is mijn streepje niet meer zo recht als vroeger, maar ja liever dat dan een oerwoud beneden, hmm Ik moet het dus ook om de dag doen omdat het dus zodanig snel groeit Groetjes, N23
Ik heb het gewoon bijgehouden toen ik zwanger was en toen ik dat niet meer zelf kon heeft mijn vriend het gedaan. Ik wilde er ook 'netjes' bij liggen tijdens mijn bevalling.....Nou, dat was wel het laatste waar ik me op dat moment mee bezig hield, haha
Ik snap het probleem. Probeer er zelf ook nog iets fatsoenlijks van te maken, maar ik lig dubben door dit onderwerp. Ik was vandaag wat chagrijnig maar dat is nu wel over. Dank hiervoor
Ik doe het zowiezo altijd al... en toen ik er niet meer bij kon met de zwangerschap van mijn dochter deet mijn vriend het, in het begin vond ik het maar niks haha, maarja, dat wend.. Ik vond het zelf prettiger.. Maar jij moet doen waar jij je goed bij voeld.. De vlos is wel heel wat gewent!
Het is me gelukt! Wat is dat moeilijk zeg als je niets meer kan zien daarginds... Spoegel erbij genomen (wat een gek zicht ) en eraan begonnen. Heeft lang geduurd, en m'n hartje wou niet echt lukken (een scheef hartje is ook geen zicht, dus alles er maar af dan) , maar dat is dan voor na de bevalling. (ik mis m'n hartje! Snik)
Tja al jaren hou ik het alles netjes glad daar van onderen en nu ook nog steeds. Zou me met die haren vrezelijk schamen en een kale doos niet!