Scheren

Discussion in 'De bevalling' started by Biancaaa, Feb 27, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MissMac1973

MissMac1973 Actief lid

Mar 3, 2007
    244
    0
    0
    self employed
    Hoorn
    Hahahaha... ik heb tijdelijk de scheermesjes verruild (manlief is daar wel blij mee... een pak scheermesjes gaat tegenwoordig een stuk langer mee, hihihi) voor mijn tondeuse en ga op gevoel.. Zien kan ik het allang niet meer en erbij komen is ook een drama en geeft heel snel kramp onder mijn borsten, als het maar iig gekortwiekt is.. de rest komt later wel weer..Maar geen amazone woud tijden de bevalling... geen pan.. lol

Groet,
    Hilde

2. Anz

Anz Actief lid

Dec 21, 2006
    288
    0
    0
    Den Haag
    Hmm, ik heb een vriend die in opleiding is tot arts en nog voor dat ik de eerste keer zwanger was vertelde hij me eens dat ie dat ie toch zo onsmakelijk vond om tegen te komen... (is weliswaar wat meer gesteld op het andere geslacht, dus die doosjes vindt ie zowieso niet echt aantrekkelijk). Maar ik ben er iig door gewaarschuwd! Hier ook of glad, of kort en weinig als ik er niet meer bij kan voor het precieze werk. Het lijkt me nl nog extreem veel genanter als je daar scheerwondjes hebt.

3. Meliske

Meliske VIP lid

May 29, 2006
    7,731
    0
    36
    NL
    ik had het tijdens de hele zwangerschap netjes bijgehouden, dus niks aant houden, geen groet bos tijdens de bevalling :)

Share This Page