Bedankt dames... Het was echt een geweldige bevalling! Super weer.. Kort verhaal. Om 8 uur waren mijn vliezen dus gebroken, maar ik had nog geen weeën. 2 keer naar de toilet geweest, want er was toch ook twijfel dat het mijn vliezen waren! Maar die twijfel was snel weg. Binnen 5 minuten kwamen de weeën, een uur om de 3-4 minuten en daarnaa om de 1-2 minuten. Ik heb de hele bevalling alles onder controle gehad! Ik heb de weeën goed weg kunnen puffen. Toen ik begreep dat we voor 12.00 toch wel bevallen zouden zijn, was dit een extra stimulans. Om 11:30 vroeg ik hoe laat het was, omdat ik de persweeën wat minder goed aankon. Maar eenmaal te horen dat ik nog maar een half uur te gaan had (haha.. tsja) was het weer te doen. Mijn zus, moeder en man waren bij de bevalling en echt zij hebben het ook voortreffelijk gedaan. Het lijkt me zo zwaar om je dierbare zo te moeten zien lijden (terwijl de dierbare helemaal niet lijden bezig is, maar met bevallen haha). Ik moest 1 nacht blijven omdat Eva het laatste uur een lage hartslag had en daardoor iets zuurstof te kort had. En vanmorgen hing het erom of ik naar huis mocht, omdat ik wat verhoging had en nu op de grens was. Als ik dus weer verhoging krijg moet ik wel weer terug. Dus tsja.. het is eindelijk achter de rug! Ik ben zo blij, alleen die f*cking naweeën daar wordt je niet vrolijk van. Ik heb een knip en een scheurtje, maar ik kan er wel al redelijk op zitten, dus dat gaat goed.. http://astridkemper05.web-log.nl/evakemper/
Van Harte Gefelicteerd! En fijn dat t je allemaal zo makkelijk is af gegaan. En nu lekker genieten he' al doen de naweeen pijn. Groetjes
Gefeliciteerd! En neem gerust een paracetamol tegen de pijn hoor, dat kan geen kwaad! Leuke website trouwens