Hallo meiden, Ik heb een discussie met mijn mannetje, dus heb jullie hulp nodig Mijn mannetje zegt dat je je niet meer mag scheren ivm het gevaar dat er een haartje naar binnen zou kunnen schieten en een ontsteking zou kunnen veroorzaken... Is het waar dat je tijdens je zwangerschap een oerwoudje moet laten staan :
nee is niet waar bij de bevalling moet je ook geschoren zijn voor zover ik weet dus waarom niet tijdends de 9 maanden ook
Daar heb ik echt nog nooit van gehoord ! Wat ik me nog wel kan herinneren van mijn eerste zwangerschap is dat ik absoluut NIET met een oerwoud wilde bevallen, maar omdat ik er zelf niets meer van kon zien door die dikke buik die in de weg zat, heeft mijn man een paar dagen voor de bevalling mijn onderkant geschoren......
Lijkt me ook erg sterk verhaal hoor. Anders zou hij zich wel moeten scheren, want het klussen is toch nog niet voorbij en ook daar valt wel eens een haartje uit.....
Meer antwoorden dames anders moet ik mijn haren nog steeds laten staan van mijn mannetje hihihi (het idee alleen al) Ga hem dit dadelijk als ik thuis ben mooi onder zijn neus schuiven Mijn mannetje scheert zich en ikke ook EN ZO TE ZIEN BLIJF IK DAT OOK DOEN hihihi
Hihi nou zeg maar tegen je mannetje dat het complete onzin is! Als het waar was geweest kregen we wel te horen van de vk dat we niet meer zouden mogen scheren. Lekker weg met het oerwoud dus En natuurlijk nog gefeliciteerd met je zwangerschap! Liefs Manuela
Nooit van gehoord, hoe komt hij aan die wijsheid? Moet er idd ook niet aan denken om het vanaf nu te laten staan, vreselijk! Zal het voor de zekerheid maandag aan de ha vragen. Je hoort van me. Tot die tijd gewoon lekker doorscheren, doe ik ook. Liefs
Gewoon blijven scheren! Ik krijg nu moeite ermee, buik zit in de weg........ Maar we zullen doorgaan! Baaj de weej is het jouw lichaam. Veel prettiger hoor zonder al dat haar. Groetjes, Mirelle.
misschien houdt hij er wel van en ziet hij dit als zijn kans? nee hoor, nog nooit van gehoord. Lijkt me zelfs een stuk frisser, met een oerwoud weet je ook maar nooit wat daar allemaal innestelt..
Alles zit potdicht daaro. Pas als de vliezen breken is er ontstekingsgevaar, dan mag je ook geen gemeenschap hebben... je veegt toch ook met wc papier af, daar kan toch ook een stukje of wat van blijven hangen....
Echt nog nooit van gehoord.....niet dat je geschoren moet bevallen, maar ik zou het ook wel prettiger vinden als het er beetje fatsoenlijk uitziet daaronder en geen oerwoud en matten...blegh hou ik niet van. Enne....als je er niet meer goed bijkan ....tja...misschien wil mannetje dat juist niet of is het misschien wel een idee...en anders op de tast met spiegeltje?
Het enige dat ik al eens heb gehad door dat scheren, was de klier van barthol-dinges (weet de rest niet zo goed meer, dus spreek het best niet volledig uit ) Was geen leuke zaak, anti biotica enzo moeten nemen, maar het valt erg weinig voor. Ik blijf me ook gewoon scheren (voor zover het nog gaat )
Gewoon kaal die hap! Is echt de puurste onzin die ik ooit gehoord heb Echt schren lukt hier niet meer, maar kortwieken blijf ik zeker doen! Moet er niet aan denken om met een mega oerwoud de beentjes wijd te doen straks
ik trim het af en toe bij met de ladyshave. Als ik echt ga scheren dan krijg ik heel vaak van die ingegroeide haartjes die dan gaan ontsteken. Best pijnlijk Vandaag ging ik het ook ff bijtrimmen . En ik dacht opeens wat voel ik nou? Schijnt dat er toch een bultje zat ofzo en die heb ik dus open geschoren. Alles onder het bloed schrok me rot ! Gelukkig had ik een dikke handdoek op het bed liggen. Heb bijna de hele dag gebloed. En niet zo'n beetje ook. Heb gewoon een kraamverbaand in moeten doen. Dacht : dat zul je net zien, zal ik nu gaan bevallen hihihihi Maar ondanks dat, ziet het er weer lekker kortgewiekt uit daar beneden
Ik heb nog nooit gehoord over dat je juist geschoren moet zijn tijdens de bevalling of lees ik het nu verkeerd