eh... mocht het zo zijn dat je op de plek waar geknipt moet worden toch wat haartjes hebt, dan scheren ze alleen het plekje waar ze de knip gaan zetten. Verder is de wond zo gehecht dat je normaal kunt plassen en met lauw water de boel schoon moet spoelen na elk toilet bezoek.
nou, ik scheer altijd, niet kaal, maar een streepje echter zie ik het mezelf met een hele dikke buik (mocht ik zwanger worden) nog niet doen en al helemaal niet voor de mensen die daar beneden alles mogen aanschouwen: dat ikt och al geen mooi gezicht, dus dat mette streepje let ook niemand meer op hoor! als ik hoor wat voor onsmakelijke dingen er nog meer kunnen gebeuren tijdens een bevalling is het bosje mijn laatste zorg haha gaddarre, straks heb je je net netjes geschoren, moet je bevallen, toch al een belasting voor je lijf van onderen, krijg je ook nog eens van die irritatie bobbeltjes, want die krijg ik geheid! doet het al zeer, heb je nog de neiging te gaan krabben ook..... nee hoor, dan liever lekker lui en makkelijk met een volle bos, ik lig daar niet om mooi te zijn en een schoonheidsprijs te winnen haha
Kan mij niet voorstellen dat zij het je kunnen verplichten om het te scheren, Ik weet alleen wel dat tijdens een keizersneden en wel moet. Gelukkig heb ik een lief manneke die het voor mij wil doen wanneer ik er zelf niet meer bij kan. voel ik mijzelf een stuk prettiger bij tijdens een bevalling het zelfde als je benen scheren doe ik ook regelmatig okal wordt het me steeds zwaarder de benen goed te buigen. zelfs de sokken worden een probleem.hhahahaha