Hallo Ik heb denk ik vorige week woensdag ovulatie gehad. Zou volgens 28 dagen cyclus zondag weer ongesteld moeten worden. Nu sinds gisteren heel licht bloedverlies/roze slijm Kan dit ook een innesteling zijn?
Heb je een regelmatige cyclus dan? Als je vorige week woensdag je ei hebt gehad dan ben je nu 6dpo dus het zou kunnen dat het wat innestelingsbloed is.
Nee weet niet of me cyclus regelmatig is. Ben sinds augustus gestopt met de pil en 26 oktober pas voor eerste keer ongesteld geworden
Ik denk dat het moeilijk is om na zo'n korte tijd van de pil af te kunnen zeggen hoe je cyclus is. Bloedverlies/roze slijm kan inderdaad een innesteling zijn maar ook zoveel andere dingen. Denk je dat je een eisprong had vorige week woensdag of weet je dat zeker? (Door ovulatietesten bijvoorbeeld)
Zou heel goed kunnen dat het innestelingsbloed is. Ik had het bij mijn eerste 2 zwangerschappen niet en nu had ik woensdag seks en eisprong en de dinsdag erop streepje roze slijm. Dus ook precies 6 dagen. Duimen draaien voor je