Scheren

Discussion in 'Zwangerschap' started by Aiseria, Dec 9, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Laari26

Laari26 Bekend lid

Sep 11, 2014
    517
    105
    43
    Utrecht
    Haha in denk dat ik het wel netjes wil hebben beneden. Maar aan de andere kant. Ik heb nu met 18 weken al een buik waar ik zelf verbaasd van ben dus ben ik bang dat ik er tegen die tijd niet meer bij kan.
    En m'n partner het laten doen ? Neh. Ik doe wel een was behandeling ofzo haha

2. Mamalove2014

Mamalove2014 Bekend lid

Oct 9, 2014
    649
    384
    63
    Ik laat t altijd om de 4/5 weken waxen. Dag voor m'n bevalling nog laten doen, alsof ik t aan voelde komen. Bloeden icm veel haar vind ik niet hygiënisch.

Verwacht dat ook weer zo te doen.

3. Novastar

Novastar Fanatiek lid

Jan 9, 2014
    4,538
    1,171
    113
    Female
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    ach ben ik straks even de ontplofte mol down under ,, en fiks mij daarna wel weer want ik heb geen zin open bloot nu nog bij een harser te liggen

Haha! Een ontplofte mol! Maar om te harsen hoef je niet open en bloot hoor. Je trekt gewoon je onderbroek wat opzij tot zover jij de haartjes weg wilt hebben. Daarom heb ik nu wat meer haartjes dan wanneer ik zelf scheer. En ja, het is wel wat gevoelig maar het is echt fijn om er een paar weken geen omkijken naar te hebben. Bij mij groeit het snel dus als ik het echt goed glad wil hebben moet ik het elke dag scheren. Ik vind harsen ideaal. Ik lag tijdens het harsen steeds te denken: bevallen doet vast veel meer pijn! 😄

4. AnnevandePol

AnnevandePol Bekend lid

Jul 13, 2014
    806
    229
    43
    Female
    Haarlem
    Ik heb het vermoeden dat ik een redelijk klein buikje blijf houden, dus dat zou betekenen dat ik gewoon kan blijven scheren daar. Gelukkig maar want ik hou niet van haartjes!

5. Suprised

Suprised Actief lid

Mar 25, 2014
    293
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb het mijn vriend laten doen op het moment dat ik het zelf niet meer goed kon zien. Nou hallelujah, ik heb mijn tenen staan krommen door angst!! Maar na een paar keer was ik er aan gewend dat hij het deed en vond ik het niet meer eng.

Scheren via een spiegel vond ik vrij moeilijk trouwens.

6. indy22

indy22 Fanatiek lid

Oct 20, 2012
    1,829
    25
    38
    Ha, heb hier eerder gereageerd dat het al bijna niet meer ging.. Nu is beeb van de week in stuit gedraaid en heb ik me gister weer eens kunnen scheren hahaha :p
    Heb nu meer ruimte omdat mn buik opeens anders is.. Dus tip: baby in de stuit jagen ;)

Maar dat van die onderbroek en harsen is natuurlijk zo!! Nooit te lang bij nagedacht, zag er ook tegenop helemaal bloot te moeten maar als je het zo stelt klinkt het al een stuk aantrekkelijker.. Misschien toch eens meer info over zoeken :)

7. Ieniemienies

Ieniemienies Actief lid

Mar 21, 2013
    313
    113
    43
    Female
    NULL
    NULL

Ik vond het ook eng om mijn man dit te laten doen, bang voor een flinke uitschieter. Hij heeft het een paar x geprobeerd, maar ik kon niet rustig blijven. Klapstoel en een grote spiegel waren destijds mijn ideale uitkomst.

8. Ti87

Ti87 Bekend lid

Apr 12, 2012
    613
    0
    0
    Ik heb het wel de hele zwangerschap bijgehouden. Op het laatst op gevoel en dan in de spiegel kijken of erniet teveel vergeten plekken waren haha

9. Melisa21

Melisa21 Lid

Jul 16, 2014
    66
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik doe het ook op gevoel, kan er echt niet meer omheen kijken :D

10. Moirin

Moirin Lid

Oct 30, 2014
    44
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik krijg altijd gigantisch veel ontstekingen/ingegroeide haren wanneer ik scheer of alleen maar trim down under. Daarom laat ik het elke 4/5 weken waxen. Dus daar kan ik gewoon tot het einde mee doorgaan. Al zou het me niet zoveel uitmaken tzt met de bevalling. Denk dat ik dan wel met andere zaken bezig ben =D

11. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

May 10, 2012
    6,606
    57
    48
    Mijn man scheert mijn benen, dat lukt echt niet meer vanwege bi en mn dikke buik. Ik kan mn been nergens opzetten en bukken gaat ook niet.

Down under hou ik zelf een beetje bij op de tast. Ik zie niet meer wat ik doe, maar daarna check ik even met een spiegel. Dat gaat redelijk. Zolang het een beetje netjes en bijgehouden is, vind ik het prima.

Share This Page