ik heb sinds gisteren ongelovelijke pijn aan ribben het lijkt wel of ze aan het uitzetten zijn... ook mn rug op ribben hoogte doet ongelovelijk pijn.. ik kan ook gewoon gen positie aan nemen om te liggen of zitten... het zijn van die steken... heeft iemand dit ook en weet iemand wat dit is... heel veel liefs cristel en bedankt alvast
Haaai cristel, Ik heb ook last van mijn ribben.... vooral aan de linker kant ! Ik weet ook niet waardoor het komt het is gewoon heel vervelend. Hoop voor je dat het snel wat minder word. Groetjes
Lijkt het misschien op mijn verhaal van een paar weken terug??? Zie: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=9618
Soms heb ik ook van die steken, heb geen idee wat het is. Maar heb er gelukkig nu een stuk minder last van.
Hoi! Ik had dit bij mijn vorige zwangerschap ook, bleek ik een lichtgekneusde rib te hebben door het schoppen van de kleine! Misschien is dat ook wel zo bij jou, gaat vanzelf weer over is alleen wel erg lastig idd! Sterkte ermee! liefs Petra
ik heb er ook heel erg last van. heb het er met de VK over gehad, tis waarschijnlijk omdat er geen ruimte meer is tissen je baarmoeder en ribben, en deze heel erg tegen je ribben drukt.. en PRECIES op dezelfde hoogte bij je rug... dat komt dan weer doordat je anders gaat zitten door de bij bij je ribben... en ook omdat je buik en borsten zwaarder worden.. de VK vertelde mij, dat het kwam omdat ik erg klein was... en daar dus sneller last van kreeg... het waren in iedergeval niet de voetjes van de kleine dacht ze... omdat de kleine daar al iets te groot voor is... ( en ik was 31 weken toen ik dat tegen de VK zei.. net zover ong. als jij nu bent) je kunt er in iedergeval niks aan doen... soms kan ik wel janken van de pijn... maja tis ff volhouden.... veel succes in iedergeval... i know how u feel.
Ik heb sinds een paar dagen pijn aan de linker kant van mijn rug. Het zijn volgens mij m'n ribben maar weet het niet zeker. Soms word ik er s'nachts wakker van en weet dan niet meer hoe ik moet liggen. Zodra ik een heet bad heb genomen gaat de pijn even weg. Heb dit met mijn vorige zwangerschap niet meegemaakt.
hallo... dankjewel voor jullie reactie... ik ben inmiddels achter wat het mogelijk is... omdat idd de kleine snel groeit en alles dus naar boven wordt gedrukt moeten mijn ribben wijder worden ... ofja ze worden een beetje wijder en dat is wat ik voel.. ik heb namelijk smalle ribbenkast.. gelukkig is het nu al wee ietsje beter... maar het is dus waarschijnlijk de druk die op mijn ribben staat.... maar ja nog 7-9 weken