Scheren

Discussion in 'Gezondheid' started by Karagoz, Apr 23, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jansje

jansje Lid

May 5, 2006
    52
    0
    0
    verkoopster
    ik smeer het na het scheren met after shave van me mannetje in!bijt een beetje maar alles is ontsmet en geen rode bultjes!succes en ik hoop dat het bij jullie allemaal ook werkt!liefs

2. Nala

Nala Fanatiek lid

Oct 29, 2005
    1,236
    1
    0
    Groningen
    Ben benieuwd Saraah! Beetje rare vraag misschien, maar harsen ze dan ook echt je schaamlippen? Lijkt me nogal pijnlijk namelijk. En wat kost het bij die salon waar jij heen gaat? Ik zit er ook over te denken om het te gaan doen. Dat geknoei met mesjes en creme is maar nix.

Nala

3. Saraah

Saraah Fanatiek lid

Dec 6, 2005
    3,597
    0
    0
    Almere
    ja... ik doe de " brazilian wax" alles eraf.. dus ook mn schaamlippen... het kost bij mijn salon 29 euro... maar ik ben benieuwd... ik laat het jullie weten...

4. Jenny

Jenny Fanatiek lid

May 14, 2005
    1,432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Ik ben ook benieuwd, wist niet eens dat je dt kon laten doen.Ben er zelf niet echt het type voor om het te laten doen, maar ben benieuwd naar je ervaring.Liefs jenny

5. Chanel

Chanel Bekend lid

Mar 19, 2006
    761
    0
    0
    Amsterdam
    Ik ben ook benieuwd hoe het gaat. Lijkt me wel een beetje eng als ze al je haar weg halen. Maar als het resultaat mooi is en zonder bultjes dan is dat natuurlijk ook een goed idee.

6. Niet meer actief

Wat leuk om al die vragen te lezen, maar geloof me.. zodra je aan het bevallen bent dan kan jou het echt niet schelen hoe je "doos" eruit ziet hoor. DE haren is dan nog waarschijnlijk wel het minst ranzige.. Voordeel is wel dat je er zelf niets van ziet door je buik..

OVerigens ben ik wel benieuwd naar dat apparaatje? Is dat een gewoon scheerapparaat voor vrouwen?

7. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Ook ik maakte me voor de bevalling druk over het "oerwoud" hihi
    Maar het interreseerd je echt helemaal niks op dat moment!

Ik hou het zelf altijd netjes bij met een scheermesje.. (de mach3 van mijn man..sssst!) Haal ook niet alles weg want dat gaat irriteren. Alleen aan de voorkant en de rest hou ik korter.

Maareh. zo'n apparaatje.. nog nooit van gehoord! Vertel!

8. CVB

CVB Actief lid

Nov 11, 2005
    261
    0
    0
    moeder en huisvrouw
    Kraggenburg
    Ik heb de baby olie geprobeerd en had de eerste dag geen bultjes en heb mijn man hieriver verteld. Helaas de dag erna wel bultjes maar wel voor een kortere periode. Dus wel een lichte verbetering

9. Door

Door Bekend lid

Dec 7, 2005
    750
    0
    0
    Praktijkopleider
    Veenendaal
    Ik had het er net met Jan over... dat dat misschien een probleem gaat worden als mijn buik straks dik is.... maar die riep meteen: niet moeilijk over doen, dat doe ik toch?
    Hij durft het, en tja... zal het tegen die tijd nog wel zelf proberen maar als t niet lukt is Jan de tweede optie, gaat dat ook niet werken dan laat ik me net als saraah harsen hoor!
    Voor mij geen oerwoud daar beneden!

10. Mariska1968

May 13, 2006
    17
    0
    0
    Backoffice medewerker
    Lelystad
    Ik ben blij dat mijn mannetje het tot nu toe altijd al voor mij deed, ook hij houd niet van een behaarde doos....
    Maar laatst toch een keer zelf geprobeerd met spiegel en het lukt aardig

11. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    ik was juist andersom. Ik had niks met scheren: pukkeltjes en jeuk, bah!
    Ik heb ook geen volle dot daar groeien trouwens...

Maar tegen t eind van mn zwangerschap en de eerste maanden na de gboorte van mn zoon hield ik t allemaal netjes bij hoor. Tja, mn buik zat ik de weg, dus echt netjes was t niet. Ik haalde ook niet al t haar weg, maar ik zorgde dat t een stuk korter was.

12. Mirna

Mirna Bekend lid

May 6, 2005
    908
    0
    0
    Ik gebruik altijd een scheerapparaatje. Moet het wel elke dag even bijhouden, maar vond het OP DE TAST en voor de spiegel wel makkelijk. ;)
    Die babyolie lijkt me wel een goede tip.

13. CVB

CVB Actief lid

Nov 11, 2005
    261
    0
    0
    moeder en huisvrouw
    Kraggenburg
    Zonder spiegel lukt het bij mij ook prima hoor. Gewoon met 1 oog meekijken aan de zijkant van je buik, Je snijdt je niet zomaar hoor.
    Maar misschien komt het omdat mijn buik vrij naar voren staat. Ik heb er echter geen moeite mee.

14. Mariska1968

May 13, 2006
    17
    0
    0
    Backoffice medewerker
    Lelystad
    [/quote:1k9b6wt3]

15. spekske

spekske Lid

Dec 26, 2005
    70
    0
    0
    Belgie
    Hihihi ja een probleem waar ik ook binnekort mee zit
    Ben nu net over de 23 weken zwanger en nu gaat het nog net,maar volgens mij ng enkele weekjes en ik zal ook niets meer zien met
    die groeiende buik :) .Ik denk wel met gevoel en op de tast afgaande dat het wel moet lukken en zoals ik hier al ergens las,met een nieuw mesje gaat het al een stukje beter.
    Grappig eigenlijk dat we zo hulpeloos worden he :D hihihi

16. Nala

Nala Fanatiek lid

Oct 29, 2005
    1,236
    1
    0
    Groningen
    Vertel vertel Saraah :D
    Kun je alweer zitten zonder pijn? Of viel het mee?

Groetjes Nala

17. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

Dec 19, 2005
    1,827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Tegen die tijd dat het bij mij niet meer lukt wil mijn vriend het wel scheren voor me :D
    Hij kan het super netjes ;)

18. toerist18

toerist18 VIP lid

Oct 23, 2005
    8,317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    ja daar beneden zie ik ook niet meer, maar als ik in de spiegel kijk gaat het wel,moet er straks toch wel een beetje fatsoenlijk bijliggen...

19. haha,meerdere met hetzelfde probleem,ik heb gelukkig een lief mannetje die het voor me doet,het is anders ook zo'n gechoogel om het er een beetje uit te laten zien.. ;)

20. Mootje1985

Mootje1985 Actief lid

May 24, 2006
    360
    0
    0
    Geen
    Nijverdal
    Waarom ga je niet naar een schoonheids salon, daar doen ze dat bij ons ook wel, is wel met een creme maar niet echt pijnlijk, ik hoef maar 3x per jaar voor mijn oksels en 5 x per jaar voor mijn doos, dus ik denk als het wel bijna zo ver is dat ik dan nog een keer ga, maar nu weet ik niet zeker of ze het ook wel doen als je zwanger bent!?!?!? :oops:

Share This Page