Hoi, Iemand vertelde mij ooit dat ze tegen het eind van de zwangerschap haar "bossie onkruid" gauw moest scheren, omdat het zo niet kon. Nu ben erg nieuwsgierig wat jullie daarmee doen? Het is toch heel normaal, kijken ze heus niet van op toch? Liefs britt
nee ze zijn wel wat gewend, maar ik blijf me trouw scheren. vind het persoonlijk geen prettig gezicht. hier was al een topic over trouwens, moet je even kijken met de zoekfuncie
Okay sorry had ik niet aan gedacht! Het is maar net hoe je daar tegenaaan kijkt denk ik. Ga wel ff zoeken bedankt voor je reactie. Liefs britt
Ik hou het ook bij, kan niet tegen scheren, dus met de tondeuse. We hebben tegenover de douche een spiegel en zo probeer ik het bij te houden. Is het in ieder geval geen oerwoud, maar ook niet erg netjes, maar voelt wel een stuk fijner. Zelfde geldt voor mijn benen en oksels (die kan ik in ieder geval zien ). Ze zullen heus wel wat gewend zijn, maar ik voel me niet prettig als ik straks halfnaakt behaard lig te zijn... . Was wel van plan om als de weeen beginnen nog wat bij te werken (vaak heb je er nog aardig wat tijd tussen zitten), al hou ik sinds vorige week alles heel goed bij. Je weet maar nooit...
vind het wel net zo netjes en hygienisch, maar ja dat is mijn persoonlijke mening. ik hou niet zo van dat bushy!
Hahah wel grappig ik zat van de week met deze vraag wat andere vrouwen nou doen gewoon blijven schreven of laten groeien haha
Hahahaha moeilijk hoor, scheren met een dikke buik! Heb het altijd geschoren, hield het ook goed bij, maar nu heb ik de halve tijd een cavia van onder! In eerste instantie partner laten scheren, maar hij kon ook niet altijd wanneer het mij uitkwam, dus ben begonnen stunten met een spiegeltje in de douche. Liever een verzorgde doos, dan een dooie cavia hoor.
Ik denk ook niet dat je het voor de verloskundige/kraamhulp moet doen, maar je moet je meer indenken wat je zelf op dat moment fijn zou vinden, hoe je erbij ligt zeg maar. Als het je niets kan schelen en je hebt geen zin om te scheren, lekker niet doen dan . Voor mijn gevoel vind ik een hele bos haar sowieso niet lekker en al helemaal niet als ik straks moet gaan bevallen en misschien gehecht worden.
Hahaha leuk om jullie antwoorden te lezen. Toch duidelijk de meeste scheren het bossie weg. Ik deed het jaren teurg nog wel, maar ben daarmee gestopt. Misschien een reden om toch weer te beginnen. Haha Anders zien ze straks door het oerwoud het bos niet meer. Haha Gr britt
Hahahaha! Een dode cavia........ Ik kan er niet meer bij. Mijn vriend doet het nu onder de douche. Ik ben altijd helemaal kaal van onderen geweest. Het voelt niet lekker om daar haar te hebben. Ik merk wel dat het nu sneller groeit, dus vriendje is er maar druk mee!
Hallo, Zover ik weet hoe je je voor de bevalling niet te scheren, zeker als je ong 38 weken zwanger bent komt je er niet meer super bij, en als je ligt te puffen denk je er ook niet over na! maar dat is mijn beleving Groetjes
Ik kon tot ongeveer 32 weken er nog wel bij geloof ik, maar dan liggend in bed met een handdoek eronder en zo kon ik toch nog wat zien. Nu ben ik al blij dat ik na toiletbezoek er nog net bij kan om af te vegen .
Ze zullen vast wel wat gewend zijn, maar ikke niet. Hou de boel gewoon netjes bij, vind ik zelf prettiger..
hier ook netjes scheren , ik zou het fijn vinden als op die moment van bevalling ook netjes geschoren ben ,gewoon voor me zelf beter gevoel dat wanner je met een bos haar daar komt zitten , er is ook kans dat zij het gaan scheren las ik ergens ,nu scheer ik elke keer onder de douch ,tja je weet maar nooit wanner bevalling zal beginnen he
Pff, hier net ook geschoren! Wat een gedoe zeg. Spiegel erbij, ladyshave en aan de slag. Even nascheren met een mesje. Nou ik heb nu dikke spierpijn. Hahahaha!
ik schoor het op een gegeven moment niet meer, kon het niet meer bekijken en moest zulke acrobatische toeren uit halen dat ik zo had van laat maar zitten. in het ziekenhuis hebben ze het geschoren toen ik ging bevallen. ik heb het van de week pas weer goed geschoren, vond het eerst allemaal wat eng want er zit toch een litteken van de knip.
nou ik heb het een paar weken geleden geprobeerd om te scheren onder de douche maar ik heb mezelf gesneden en ik moet zeggen dat dat niet zo'n prettig gevoel is. Mijn man wil me niet scheren dus er zit niks anders op dan laten groeien.