Hongergevoel....

Discussion in 'Zwangerschap' started by Judy01, Dec 9, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Judy01

Judy01 Lid

Aug 16, 2007
    79
    0
    0
    Ik weet sinds een paar daagjes dat ik zwanger ben. Zit nu in de 5e week. Ik heb overdag regelmatig last van een hongergevoel en toch heb ik dan daarvoor al vaak gegeten en ook genoeg. Zijn er meer mensen die hier last van hebben (gehad)?

Liefs Judith

2. nair

nair Actief lid

Feb 20, 2007
    154
    0
    0
    gitaarlerares
    bodegraven
    Ja, ook ik heb er last van. Ben nu 5 weken en 3 dagen en ben helemaal gek van gebakken eieren, hahaha.
    Zoute dingen gaan er goed in bij mij.....Probeer maar genoeg fruit te eten als ik trek heb, maar soms kan ik het niet laten.

3. Juudje27

Juudje27 Bekend lid

May 14, 2007
    762
    0
    0
    Probeer zo gezond mogelijk te eten... Met hongergevoel rond lopen is ook niet fijn. Extra boterham of appel mag dan best hoor!

4. misspiggle

misspiggle Bekend lid

Sep 29, 2007
    891
    0
    0
    leerkracht
    Ik heb ook steeds zo'n honger gevoel.
    Dan heb ik mijn eten net op en zit ik al weer te denken aan een toetje, terwijl ik daar normaal gesproken echt geen trek in zou hebben.

5. annetske

annetske VIP lid

Sep 14, 2007
    5,112
    1
    0
    Friesland
    dat was 1 van de eerste dingen waaraan ik merken kon dat ik zwanger was... dat honger gevoel. het neemt nu wat af... vooral 's nachts had ik er erg veel last van.

6. draaimolen

draaimolen Actief lid

Apr 22, 2007
    479
    0
    0
    Ik heb ook heel veel last gehad van dat hongergevoel. En niet zomaar wat honger, ik had echt BEREhonger, niet normaal. Voelde me dan ook echt weeig als ik niet snel wat at. Zelfs ´s nachts er van wakker worden omdat je zo´n lege maag hebt, ging dan gewoon naar beneden om wat te eten. Heeft bij mij ongeveer geduurd tot een week of 13 en toen is het gelukkig afgenomen. Ben trouwens amper meer aangekomen door al dat ge(fr)eet. Je stofwisseling gaat gelukkig ook wat sneller als je zwanger bent...haha. Succes ermee!

7. eliesja

eliesja VIP lid

Oct 3, 2005
    8,226
    0
    0
    @t Home
    Dat hongergevoel heb ik ook, maar als ik dan mijn honger heb gestilt dan voel ik me helemaal niet lekker, vol en beetje misselijk...
    Begin nou ook dingen vies te vinden, ben normaal dol op lasagne, maar vandaag moest ik er van kokhalzen, vond het echt smerig smaken..Verder nog geen dingen die ik juist wel lekker vind..

Share This Page