Hoi dames, Beetje een bijzondere vraag misschien maar wij gaan binnenkort starten met IVF3 en ik merk dat ik wat minder zin heb in het scheren voor alle controles. Ik deed het altijd wel maar zie wel weer erg op tegen al dat gedoe en de ingegroeide haren en de jeuk daarvan. Dus mijn vraag is: hoe doen jullie dat? Scheren jullie allemaal of laten jullie de boel de boel? Ik neig nu gewoon naar het laatste.
Beetje bijtrimmen als t nodig was. Maar na echo nr zoveel was ik wel klaar met t groot onderhoud elke keer.
Ik zou lekker doen waar jij je goed bij voelt. Je hebt al je aandacht nodig voor jezelf en je traject, die mensen zijn wel wat gewend denk ik. Zou ik me niet druk om maken… succes!
Dat maakt voor een behandeling inderdaad echt niet uit. Hier drie trajecten doorlopen en waar ik in het begin wel dacht: laat ik even 'netjes' scheren (waar ik dus me zelf bij fijn voel) dacht ik op het einde boeien.
Dat maakt niets uit hoor! Ik voer dit onderzoek regelmatig uit en het maakt mij helemaal niets uit/ik let er niet eens op. Ik waardeer het wel als er in de afgelopen 48 uur is gedoucht/gewassen alvorens ik de “tits, pits & lady bits” onderzoek; maar zal het nooit erg vinden als het minder hygiënisch is. Plus we zijn meestal heel druk bezig met het onderzoek en de reactie van de patiënt op alles; dus dan is het gewoon niet boeiend of het kort, kaal, wild of met vlechtjes omringd is. Niet relevant dus.
In het begin schoor ik alles, nu denk ik ook wel eens "geen zin". Ik voel me er gewoon prima onder, behalve die keer toen er een knappe, jonge stageloper mee keek
Bij IUI 1 en 2 had ik het netjes geschoren. Voor de meting bij IUI 3 dacht ik; kak vergeten. Alles went blijkbaar.. zou gewoon doen waar jij je lekker bij voelt. Ik denk echt niet dat ze erop letten.