scherm telefoon kapot

Discussie in 'De lounge' gestart door elsie22, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elsie22

elsie22 Niet meer actief

helaas zaterdag mijn telefoon laten vallen, heb een iphone het glas is kapot verder doet ie het nog prima maar baal hier wel van!

iemand een idee wat het kost het te laten maken?

2. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Heb je hem verzekerd?

Ik heb t ook gehad maar kon niet gemaakt worden dus ik kreeg een nieuwe en moest 40 euro eigen risico betalen van de verzekering

Maar denk als je m zo moet laten maken het aardig wat geld kost(als ie gemaakt kan worden)

3. Amfy

Amfy Niet meer actief

120 euro heb je ene nieuwscherm erin

4. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    70 euro, via verzekering opgegeven en kreeg de 70 euro netjes terug

5. appeltje81

12 mrt 2012
    81
    0
    0
    mijn dochter
    mijn vriend zijn scherm is ook deze week stuk gegaan hij kwam ook rond de 120 euro uit als hij hem zou moeten laten maken

6. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Ligt eraan welke iPhone

Bij de iPhone 5 is het scherm namelijk veel en veel duurder omdat het touch paneel in het glas zelf zit verwerkt en bij de 4/4S los van elkaar.

7. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    Ik heb een paar weken geleden een nieuwe inboedel verzekering afgesloten waarbij ook dit soort dingen door eigen schuld verzekerd zijn.

Er zijn diverse bedrijfjes waar je dit kan laten maken, even op googlen gekeken en heb hier een bedrijfje gevonden die het repareerd voor Eur. 99,- euro. Geen idee of dit duur is :-S

Misschien even met je inboedelverzekering bellen, misschien heb jij ook wel eigen risico meeverzekerd.

8. 0611inge

0611inge Actief lid

9 feb 2011
    188
    0
    0
    Het verschilt per telefoon, 4 is goedkoper dan 4s en 5... mijn broer doet deze reparaties en betaal je voor de 4 99 euro en de 4s 139 euro zag ik op z'n site :)

9. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Hier in de UK heb je van die phoneshops die het maken voor een euro'tje of 30.. In NL heb je WA-verzekering je zou kunnen zeggen dat god weet wie dat ding heeft laten vallen ect. en het zo declareren... Als je een abbonoment hebt kun je altijd even bellen om te vragen wat de telefoon provider zelf doet.. Ik heb mijn oude nokia kapot geslagen om de tafel en toen was half het scherm kapot toen de telefoon niet meer aanging naar een paar vlieglessen heb ik 'em fijnloos om kunnen wisselen voor een gerepareerd model. Mijn huidige provider repareerd en stuurt binnen enkele dagen de telefoon terug en mocht er iets je eigen schuld zijn dan rekenen ze maar 20 pond hier dus het kan zijn dat als je bijv. bij vodafone zit en je belt hun op dat hun zeggen dat ze het zelf kunnen doen en mocht iets je eigen schuld zijn ze dan bedrag X heffen. Je kunt het altijd navragen want je bent niks verplicht om te doen en zolang (mocht je abbo hebben) je gewoon je rekeningen betaald gaan ze je verder ook niet lastig vallen!

10. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Zou eerst ff naar de telefoon Turk zo als wij het noemen!

11. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ik weet niet wat voor tel je hebt maar je kan een nieuw scherm voor vrij weinig op ebay bestellen en hem zelf vervangen, dat is helemaal nietzo moeilijk. :)
    Mijn vent heeft het al 3 keer gedaan met wat hulp van youtube erbij, die iphone reparateurs zijn over het algemeen of oplichters, of ze vragen er veelste veel voor.

12. 0611inge

0611inge Actief lid

9 feb 2011
    188
    0
    0
    Als het goed is, is het zelf te doen, maar dan volgens mij wel met een speciale schroevendraaier........ Wat betreft oplichters kan je ze er denk vrij snel uithalen, als ze kvk hebben en je krijgt gewoon factuur dan is het geen probleem, mijn broer doet het ook zo en geeft nog 3 maanden garantie erbij. Maar dat er oplichters bij zitten is zeker, maar dat geldt denk ik voor al dat soort zaken wel helaas.....
    En zou ook je verzekering bellen, welke kosten eventueel gedekt zijn.

13. elsie22

elsie22 Niet meer actief

ik heb een iphone 4.

aankomende donderdag gaat er iemand even mee naar de stad want die heeft het ook gehad en die wist een winkel te zitten die het maakt voor 30 euro. dus ben benieuwd.

14. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Voor 30 euro heb je denk ik echt slecht glas
    Sommige oplichters plaatsen van dat standaard glas waardoor de wifi haast niet meer werkt en het touchscreen niet reageert

Ook al heb je geen garantie, je kan hem bijv door je provider op laten sturen om te laten maken met vooraf een specificatie

Maar €30 is wel heeeel goedkoop en zou ik totaal niet vertrouwen.

15. 0611inge

0611inge Actief lid

9 feb 2011
    188
    0
    0
    30 euro is wel spotgoedkoop ja en zou er zelf bedenkingen bij hebben.... Zou toch ook even je verzekering bellen, stel dat je een eigen risico hebt van 40 of 50 euro en je laat m door een vakkundige maken ben je misschien 10 of 20 euro duurder uit, maar weet je wel dat het goed gemaakt wordt...
    succes in ieder geval

16. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    142
    63
    Hi Samsung galaxi s 3 was scherm 220euro

17. saphira17

saphira17 Actief lid

19 nov 2008
    325
    0
    0
    Geen verzekering ik had hem afgelopen donderdag laten vallen ook glas stuk. Vrijdag laten maken 120 euro koste het. Had hem met 2 uur terug!!

18. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Hier in Rotterdam 45 euro;)
    Binnen 1 uurtje kreeg ik 'm weer terug!

19. elsie22

elsie22 Niet meer actief

over een paar maanden mag ik een nieuwe telefoon, het is irritant lezen maar heb geen zin om 200 euro er aan uit te geven. en idd bij 30 euro heb ik ook wel mijn twijfels..

Deel Deze Pagina