Verkeerde houding arm

Discussion in 'De lounge' started by Luchia, Jan 5, 2023.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Luchia

Luchia Fanatiek lid

Jun 29, 2012
    1,682
    711
    113
    Hallo :),

Ik heb heel dom een paar dagen geleden een spelletje te veel op me mobiel gedaan :roflmao: Nu heb ik een paar dagen last van me linker arm, Het voelt pijnlijk aan en ook een slaperig gevoel doorstralend van me arm naar me hand ook. Ook bij bepaalde bewegingen voel ik de achterkant van me schouderblad trekken. Ik ben niet zo van snel de huisarts bellen en wacht liever het nog even af tot Maandag.

Iemand tips voor wat verlichting en iemand die dit eerder heeft gehad? Ik denk als ik terug denk dat ik met arm te lang gebogen steeds heb gezeten

2. Krv

Krv Fanatiek lid

May 26, 2017
    4,591
    4,446
    113
    Female
    Ja vervelend is dat! Heb ik ook wel eens. Probeer bewust op je houding te letten, ontspannen. Niet je schouders verkrampt optrekken. Gaat hier altijd vanzelf weer over gelukkig.

3. chrystel73

chrystel73 VIP lid

Jan 9, 2009
    6,300
    2,566
    113
    De huisarts kan daar niet zoveel aan doen.

Je kunt betereen paar oefeningen zoeken op internet of als het langer duurt eens langs de fysio

Slingeroefening is altijd goed

En je rug opstrekken, iets omhoog kijken en je schouderbladen naar elkaar toe bewegen

Dit is ook een goed filmpje

Bij mij schiet vaak van alles in de kramp, wordt en/of tintelt.
    Als ik dan consequent wat oefeningen die heb ik maar af en toe een fysio nodig om het los te krijgen dmv dry needling of manuele therapie.

Share This Page