Mijn dochter van 8 heeft in januari 2020 haar onderarm gebroken. Zowel haar spaakbeen als ellepijp was gebroken en moest gezet worden. Na 6 weken gips zag alles er weer mooi uit en hoefde er niks aan gedaan te worden. Vanavond vertelde mn dochter dat ze nog regelmatig last heeft van haar arm die ze gebroken heeft als ze er bepaalde dingen mee doet. Met haar vingers knippen, pols ronddraaien.. Zijn dit klachten die er bij horen omdat het altijd wel een gevoelig iets zal blijven? Of is het zinvol/verstandig om er toch nog een keer naar te laten kijken?
Hier heeft dochter afgelopen zomer haar elleboog gebroken gehad. Volgens het ziekenhuis zou alles genezen zijn. Dochter bleef klagen over pijn. Ik heb een osteopaat naar haar laten kijken en het bleek dat bepaalde gewrichten een forse klap hadden gehad. Ze heeft alles los gemasseerd en dochter is veel relaxter. Ik zou dus overleggen met huisarts/fysio of osteopaat.
Ik zou me zeker even door laten verwijzen naar de orthopeed. Overigens herken ik van mijn eigen botbreuken wel dat ik er bij vlagen last van heb. Zeker bij bv temperatuurswisselingen in het seizoen.