ik was de afwas aan het doen en youame rent naar me toe zo richting de trap van 5 treden die naar de tuin gaat ik kon net haar arm niet meer grijpen en kukkeld zo van de trap gelukkig hebben we een rubbere mat onderaan maar de trap zelf is van steen ze heeft een klein schaafwondje op 2 vingers en een schaafwondje op der lipje maar nadat ze een ijsje had gekregen was het allemaal weer goed ze is weer helemaal vrolijk en zo gauw ze weer richting de trap komt begint ze weer te huilen ik hou der wel in de gaten of ze suffig wordt ze is moe maar wil niet slapen ik bleef kalm voor youame anders was ik bang dat ze nog meer van streek zou raken sorry moest het ff kwijt ben wel geschrokken zeg wat is ze toch snel
pfff dat is schrikken zeg. Gelukkig dat ze niks gebroken heeft en dat het goed is afgelopen. Ik zou haar inderdaad even goed in de gaten houden en als je het niet vertrouwd wekdienst houden de komende 24 uur...
hey inderdaad goed in het oog houden. je weet nooit of dat ze een hersenschudding ofz heeft opgelopen. (als ze op haar hoofdje is gevallen toch, maar vermits haar lipje een beetje geschaaft is denk ik van wel) als ze hangerig word of moet overgeven, dan zou ik met haar toch eens naar de spoed gaan. maar als ze vrolijk blijft dan is er waarschijnlijk niks aan de hand. en dat wenen als ze de trap ziet. is ergens wel normaal. die trap heeft haar pijn gedaan . dat gaat over hoor. en ze maken veel mee hoor. mijn dochter heeft al veel builen en schaafwondjes op haar hoofd gehad hoor.
nou zo te zien is het toch goed afgelopen ze was weer helemaal de oude ze heeft goed gegeten zelfs beter dan normaal ze heeft een uurtje op de bankt geslapen en was gelijk weer vrolijk en uitdagend alleen is ze ondertussen nadat ze om 20.00 naar bed is gegaan wel weer wakker geweest omdat ze last van doorkomende tandjes heeft maar ligt nu weer lekker te slapen voelde me wel een beetsje schuldig want jah deur staat open en voor die kleintjes is het toch een uitdaging om naar buiten te gaan en wij hebben nog zo'n stomme trap naar beneden