Gisteren dacht ik een positieve ovulatietest in handen te hebben, dus manlief en ik hebben het gisterenavond gezellig gemaakt. Nu deed ik vanmorgen en vanmiddag weer een test en die zijn ook donker. Is het handig om vanavond nog een keer te klussen of kunnen we beter wachten tot morgen? Of beide keren? Welke dag ben ik dan 1 DPO? Zodat ik goed blijf rekenen en niet te vroeg een zwangerschapstest er tegenaan gooi. Ga me ook even inschrijven bij het NOD forum, toch leuk om daar ook mee te kletsen.
Nee juist vanavond. Morgen mag ook hoor als jullie geen vruchtbaarheids problemen hebben nag elke dag gewoon. Indien zin
En blijft de ovulatietest gedurende die piek van 48 uur positief? Heb net nog een test gedaan en hij blijft zo donker. Ik ga idd uit van morgen eisprong en zondag 1 DPO. Vanaf hoeveel DPO kan ik ongeveer testen met de gevoelige van Sensitest. Er staat 6 dagen voor NOD, maar is dat niet erg vroeg? Hoor ook goede verhalen over kv2v5, zijn die beter?
Ja hoor dat kan mijn gynaecoloog zei dat het bij 1 lang aanwezig is, bij de ander in 4 uur weer weg is.
In principe kan je stoppen met testen na de knaller (piek) dat is signaal voor ei om te gaan springen. Sommige vrouwen blijven wat langer veel LH aanmaken en meten dat drie dagen in urine. Op zich leuk om een keer te weten, maar volgende ronde (als die er komt....) kun je stoppen met testen na die knaller. Het signaal, het hoge LH, is immers al aan het werk om eitje te laten springen. Bij mij is de piek meestal maar een dag, of halve dag te meten. Het is de kunst om het begin van die piek te zien, daarna eisprong binnen 24-48 uur. Bij jou is die piek dus al twee dagen meetbaar, maar je hoeft dus niet door te testen tot ie afloopt. Welkom in onze NOD lijst tot 5 juni! Edit: zondag 1 dpo! (Uiterlijk vandaag ei)