Vorige maand al een topic geopend wat een vals positieve test was.. en nu zie ik (met een Etos test deze keer en geen leidapharm haha!) wel iets verschijnen.. maar hou ik mezelf voor de gek? Wel echt héle goeie tuurders gezocht.
Heel heeel heeeel vaag zie ik een grijzige lijn. Maar ook over etos testen lees ik geen fantastische reviews.....hoeveel dpo?
Ik heb geen idee.. ik doe geen ovulatietesten oid. Wel heb ik altijd heel duidelijke signalen wanneer mijn ovulatie komt (heel erge kramp, helder dun rekbaar slijm etc.) dit was rond 4 juni. Volgens de app moet ik aankomende zondag ong worden.
Ik zie helaas niks. Deze test is overigens niet zo gevoelig en staat bekend om valse grijzige lijntjes Ik zou morgen/vandaag echt even een predictor doen. Als de test vandaag reageert op hcg, gaat de predictor ook zeker iets aangeven.
Waarom heb ik steeds testen met (wellicht) valse lijntjes haha. Het is wel echt een blauw lijntje maar dat kun je niet goed op de foto vastleggen. Volgens mij verkopen ze de predictor hier niet meer in de buurt. Op = op is ook weg. Etos early anders proberen??
Geen kv in de buurt?? Wel raar dat de etos daar geen predictor verkoopt zeg. Ook geen supermarkt die ze verkoopt?
Zojuist bij de Etos wezen kijken.. geen predictor te bekennen. Heb dus toch maar de early en gewone Etos weer gehaald. Ga morgenochtend maar weer testen denk ik..
Vandaag weer ongesteld geworden. Ik heb dus definitief besloten voor altijd te stoppen met testen aangezien ik blijkbaar altijd hele rare uitslagen heb Is voor mij veel te verwarrend dit Thanx voor het meekijken weer allen, volgende maand komt er geen nieuwe topic meer
Ligt het aan mijn telefoon? Ik zie niks... Zou ook willen dat mensen dat eerlijk tegen mij zeggen. Echt een grijs scherm.
Balen van je ongi. En je hoeft niet te stoppen met testen hoor.... gewoon een volgende keer een betrouwbare test pakken