Sorry, ranzig onderwerp, maar lees er weinig over . Al sinds week 5 heb ik echt heel erg veel afscheiding, vooral bij het plassen. Dan hangen echt de slierten slijm tussen mijn benen. Jakkie. Het is door zichtig, wit of gelig. Met afvegen echt heel veel slijm. Kan dit me van de vorige zwangerschap echt niet herinneren. Ik weet wel zeker dat het geen schimmelinfectie is, want verder nergens last van en het ruikt ook niet raar ofzo. Meer mensen met extreme glibberigheid? En tot wanneer duurt het, het wordt nu in elk geval nog helemaal niet minder...
haha leuke omschrijving Ik heb niet zo heel veel als jij. Maar wel meer dan anders. Met name ook af en toe het gevoel dat het er echt uit 'loopt'. Dan weer naar de wc rennen om te kijken of het geen bloed is
Extreme glibberigheid.. Hihi.. Wat een term! Maar ik niet.. Ik weet wel dat mijn zusje dat bij 1 van haar zwangerschappen ook had.. Die vertelde dat ze hoogstens een paar uur haar onderbroek aan kon... Dus dat was ook extreem glibberig
Ik heb het bij de eerste de hele zwangerschap gehad, moest permanent een inlegkruisje aan zodat ik geen natte vlek in mijn broek kreeg haha. Glibber glibber..
Ja ik leef echt op grootverpakkngen inlegkruisjes. Wordt er echt gek van. En, zoals madelein ook zegt, soms echt ff checken of het geen bloed is. Gelukkig is dat niet ( meer) zo! Nou weer zoiets dat er blijkbaar bij kan horen en waar niemand je over verteld
Ik heb precies hetzelfde en heb de vraag gesteld aan de vk op deze site . Hopelijk komt er snel een reactie! Maar je bent dus zeker niet de enigste en ik herken het ook niet van mijn eerste zwangerschap.
Ik heb t ook!!! Extreme glibberigheid hihi Bij t plassen merk k t als k afveeg ook slierten! Kan t bij m'n vorige zwangerschap ook niet herinneren ... Ben benieuwd wat t is dan!! hou je topic in de gaten !
Hallo Mijn vriendin heeft dat ook gehad, ik heb het ook wel iets maar niet zo erg als jij beschrijft. Bij ons helpt het door een vaginale douche te gebruiken (zn flesje met inbrenghals van lactasiet of eigenmerk drogist).. Gewoon alleen met water om te spoelen. De hele dag nergens last meer van!
Hier hetzelfde Betties! Echt precies zoals jij beschrijft! Tot nu toe nog niet over gegaan, maar goed we zullen zien. Ik denk dat het er gewoon even bij hoort. Maar het voelt niet echt charmant