Hallo dames, Afgelopen zaterdag hebben wij ontdekt dat ik zwanger ben, na de eerste poging meteen raak!! Maar ik ben ontzettend geschrokken dat het zo is, niet dat we het niet wilden maar poe.... Hier heerst nu onzekerheid en ongeloof..en ik voel me bijna schuldig dat ik er echt eerst aan moet wennen en dat ik niet meteen op een roze wolk loop... Is dit herkenbaar voor anderen?
Zeer herkenbaar! En met al die veranderingen in m'n lijf en vermoeidheid, zit ik nog steeds niet op een roze wolk. Ben inmiddels wél meer aan het idee gewend
Wij schrokken ons ook rot, ronde 1 raak. Totaal geen rekening mee gehouden. Voelde me ook schuldig dat ik niet meteen juichend door het huis kon rennen. Nu 7.4 weken en super onzeker of het allemaal goed mag gaan, maar heel erg blij!
herkenbaar hoor, ik had in mijn hoofd dat het vast iets langer zou duren en was ook erg snel raak, was helemaal overdonderd! moest nog even doordringen maar was al snel heel blij ermee hoor en heel dankbaar dat het zo snel lukte en dat het tot nu toe allemaal goed gaat gelukkig krijg je van de natuur ca. 9 maanden de tijd om eraan te wennen gefeliciteerd en dat je er nog maar lekker van mag genieten na de eerste schok!
Hé! Ik herken het ook hoor. We waren eigenlijk nog min of meer aan het nadenken of we voor een tweede zouden gaan en ineens was ik in één keer zwanger. Het heeft best even geduurd voor in aan het idee kon wennen. Inmiddels is dat vanzelf goed gekomen gelukkig!
Hier ook hoor! Ik was ook gelijk zwanger. Nou, we zijn ons rot geschrokken. Hihi, heb er echt nachten lang van wakker gelegen de eerste twee maanden
Hier tweede ronde zwanger en heb ook heel lang in ongeloof gezeten. Ik heb 3 jaar gedult moeten hebben voordat we voor het echie gingen, dus ze is super gewenst hier ook. Ik denk alleen dat ik misschien ook wel een beetje in shock was geweest al had het 6 maanden geduurt ofzo.. Dat gevoel hebben gewoon veel vrouwen, zwanger willen raken is gewoon zo anders dan dan ook daadwerkelijk zwanger zijn er komt dan zoveel op je af! En nog gefeliciteerd he.
Toen wij voor een 2e gingen, was ik ook in ronde 1 zwanger......shock!!! Maar na een paar dagen begon het echt wel te kriebelen en kwam de blijdschap! En idd.....daarna nog een maand of 8 om er ECHT aan te wennen! Komt wel goed, meid. Enneh...gefeliciteerd!
Allereerst gefeliciteerd. Het is ook zeker hier herkenbaar. Al hoewel ik er wel wat langer over heb gedaan. Ik kan het nu nog steeds niet geloven. Moet eerste harde bewijzen hebben Maar als het goed is krijgen we die morgen. Ik denk dat ik ook pas dan volop kan genieten, vooral omdat we het weekend het al willen vertellen. Het lijkt allemaal zo onwerkelijk. Maar van binnen zijn we ontzettend blij. Ik zou zeggen geniet er zeker van.
zoals al eerder gezegd: gelukkig krijg je 9 maanden om er aan te wennen! Ook wij waren flink van slag, hadden niet gedacht dat het zó snel raak zou zijn. Daarnaast bleek een direct familielid ziek met ernstige complicaties waardoor genieten pas echt na de 13e week kwam. Komt allemaal goed daar in je hoofd!
Ook wij waren vol ongeloof en hebben heel erg aan het idee moeten wennen omdat het niet gepland was en we nog maar 2 maanden samenwoonden. Maar nu kijken we er juist naar uit en dat gevoel kwam helemaal vanzelf.
ja ik blijf er verbaasd over, want bij ons was de eerste in 1x raak, bij de tweede in 1x raak, werd een miskraam maar dezelfde maand was ik alweer zwanger, dus ook in 1x raak....tja, sommige mensen zijn gewoon ontzettend vruchtbaar haha! ik hoop dat je langzaam aan een beetje kunt genieten!
Bij mij was de eerste zwangerschap ook in een keer raak...Was toen vol ongeloof, heb een aantal testen gedaan voor ik het geloofde. Nu ruim een jaar na de geboorte van ons zoontje, weer in een keer zwanger...geloof het nogsteeds niet..!! Alle zwangeren gefeliciteerd!!