Heb wel 5x in een maand een bloeding... Dit is al de 3de maand... Hebben jullie dit al eens meegemaakt ? Had in begin mei mijn laatste prikpil dus begin aug "uitgewerkt" Daarnaast is dit dan 9 maand na de laatste prikpil? Of reken ik nou verkeerd?
werkelijk nog nooit gehad! Vind het ook wel veel.. 2 zou ik mij kunnen voorstellen.. ovulatie en menstruatiebloeding. Maar 5?? Bel voor de zekerheid even de huisarts!!
Ik heb dit ook gehad... bij mij was het een klein wondje op mijn baarmoedermond... Dat kon behoorlijk bloeden pfff... Was verder niets bijzonders, gyn heeft het dicht gebrand, wat overigens geen pijn geeg en nu heb ik nergens last meer van ik hoop voor je dat ik je hier mee kan helpen... want dat bloed verlies is erg vervelend!
Het begon in dec... 11 dec bloedverlies 30 dec bloedverlies 2 jan bloedverlies 9 jan bloedverlies 10 jan bloedverlies 27 jan bloedverlies 29 jan bloedverlies 30jan bloedverlies... 31 bloedverlies 1 feb idem... ...Bah... Zal morgen mijn huisarts weer even opbellen Want dit is niet leuk zo...
ik zou idd de HA bellen want tussentijds bloedverlies word als abnormaal beschouwd en kan vaak duiden op een "afwijking" aan de baarmoeder of baarmoedermond.. Hopelijk is het gewoon een wondje dat steeds opengaat
Het kan ook nog van de prikpil komen. Heb je al een normale cyclus? Naar de dokter gaan raad ik ook aan, maar ik hoop/denk dat het die irritante prikpil is!
Ik heb 2 maanden bloedingen tussendoor gehad! Daarna al snel een normale cyclus, wel lang, maar ze worden steeds korter. Ik ken meiden (ook op dit forum) die ook maanden bloedingen hebben gehad. Ze zeggen dat je 1.5 jaar moet rekenen voor de uitwerking.