Ik ben nu precies 10 weken zwanger, en heb eigenlijk al een paar weken steeds meer rare pijntjes. Vooral als ik onverwacht snel beweeg of nies. De pijn is een scherpe steek in mijn onderbuik en dan vaak net links of rechts. Ik heb natuurlijk over bandenpijn gelezen maar is dat niet heel vroeg voor 10 weken? ps. Banner klopt niet, ik loop volgens de echo's 2 dagen voor
Had ik ook al vroeg in de zwangerschap, maak je geen zorgen. Gelukkig is het daarna weer weggetrokken. Nu begint het af en toe weer te komen. Bedenk dat er veel gebeurd in je lichaam! Maak je geen zorgen!
Hoi MamiReg, De steken die je beschrijft herken ik heel goed en dat is idd bandenpijn. De een heeft daar nou eenmaal vroeger last van dan de ander, daar is niks over te zeggen. In je lijf gebeurt een hele hoop en al heb je misschien nog geen hele grote buik, toch is er al een boel aan het oprekken en groeien! Tja en dat voel je. Hier gaat het meestal in vlagen, dan weer steekt het bij elke beweging en dan weer heb ik nergens last van. Maar het hoort er allemaal bij Liefs, Amaryllis.
Had ik ook al met 8 weken! Bandenpijn! Vooral niezen en snelle bewegingeb Stelde mij juist gerust is alles lekker in werking haha
Ik heb er ook last van, nu 15 weken, maar had met 8 weken al dezelfde pijn in mijn onderrug. Steken als ik plotseling wilde opstaan. Nu voel ik het heel erg in mijn liezen als ik nies, gaap, of in de lach schiet.
Ik heb dit ook precies bij niezen en onverwachte snelle beweging, bv. een beetje te energiek opstaan van bed of bank. Bij 1e zwangerschap gehad en nu weer. Niks aan de hand, er moet het een en ander oprekken en plaatsmaken daar beneden. Helemaal normaal en prima.
Same here! En veel meer dan bij me eerste zwangerschap, vandaar ook overtuigd (onzeker) dat het niet goed zou zijn, maar gelukkig 5 dec de geruststelling gehad bij de VK, alles prima en dat je last heb is normaal.
Dit heb ik dus ook, en ben nog maar 7 weken zwanger.. de pijn is niet hevig en duurt ook maar een seconde.. maar voel het wel... ik vroeg me ook al af wat het was
Ik heb ook af en toe van die felle steken! Ineens, als ik me bijvoorbeeld in bed uitrek, dan schiet dat erin! Het is echt een steek er daarna weer weg. Dat is wat iedereen voelt? Weet ik meteen wat bandenpijn is Had erover gelezen, maar wist niet wat het was!