Wow....

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Anitaaaxxx, 29 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anitaaaxxx

Anitaaaxxx Fanatiek lid

12 mei 2010
    1.335
    0
    0
    Secretary
    in een huis:)
    Gisteren moest ik voor de nekplooimeting naar de gyn.
    Vond het best wel spannend die uitslag maar gelukkig was alles goed. De kans was 1:19000 dus lijkt me meer dan prima.

Laatste echo was 11 juni en toen zag ik een klein garnaaltje en had ik al iets van wow dat groeit hard!
    Nu was het een compleet mensje en kon het naar me zwaaien :D
    Was echt zo overdonderd hoe hard zo iets groeit. Was echt heel mooi. En ben alleen nog maar heel vrolijk ondanks al mijn misselijkheid :D:D

2. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Mooi he, kan ook niet wachten tot vlg wk maandag, dan krijg ik een pretecho voor geslachtsbepaling, hoop dat we het te weten komen!

Mij heeft het ook zo verbaasd hoe snel onze frummel groeit..echt niet normaal! Zo mooi!!

3. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    Mooi he hoe snel het allemaal groeit!!! Ik voelde precies hetzelfde met de nekplooi toen, dat het een soort van dansertje in m'n buik was!! Omdat je het nog niet voelt, is het heel belangrijk om het te zien, dan besef je helemaal wat er allemaal gebeurt in je buik!

En nu met 34 weken is het een hele baby en verandert er niet heel veel meer qua beeld. Voor m'n man is het ook heel belangrijk om bij de echo's te zijn omdat hij natuurlijk nooit van binnenuit kan voelen wat het betekent...wel van buiten af en ook dat helpt mannen om het enigszins te beseffen...maar: het blijft een groot wonder!!!is nooit helemaal te bevatten!!!

geniet ervan!

4. MissT

MissT Niet meer actief

Ach super hé?!
    Nu kan je nóg meer genieten van je kleine wondertje!
    Heerlijk om het steeds weer te zien groeien.
    Ik ga vanavond voor de geslachtsbepaling... cant wait :D

5. misa

misa Niet meer actief

Gefeliciteerd! Wat een goed nieuws! Altijd weer bijzonder als alles goed mag gaan!

Volgens mij zit je met 1 op 19000 zelfs in de laagste risicogroep..! Goed hoor!

6. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Misst ben benieuwd!! Hoop dat ze het hebben kunnen zien!

Deel Deze Pagina