Bejaarde moeder in auto vergeten...

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door QueenBee, 28 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
  2. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Sorry moet er wel een beetje om lachen hoor , :) Wel zielig voor dat vrouwtje natuurlijk ..

3. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Tjonge... Ik snap dat dus niet he? Waar zit je dan met je hoofd... net als het vergeten van je kind... Ik kan daar echt niet bij....

Zijn we dan nu al zo egoistich aan het worden dat we zelfs onze eigen moeders (en kinderen e.d.) al gaan vergeten om onze eigen fun??:$:(:(

Sneu voor de dame... snap alleen niet dat ze nog zo lang is blijven zitten wachten.... ik bedoel pinnen duurt toch geen uren..... of zal ze al wat dementerend zijn miss.....;)

4. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Naja, misschien idd wel.. als je na gaat dat de moeder 86 is, hoe oud zou de dochter dan zijn... ;)

5. Rosado

Rosado Niet meer actief

Mijn oma is 86 en mijn moeder (bijna) 53 en die is nog niet dement hoor, haha. (maar ik snap dat het een grap is :D)

6. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Wij hebben iemand in verpleeghuis van 53 die zo dement als een deur is dus het kan wel hoor;)

7. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ik kan er niet bij dat iemand iemand anders vergeet! Vind het echt te zot voor woorden!

8. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Oef, gelukkig! Maar nu je het zo zegt idd... mijn oma is 80 en mijn moeder wordt 48.. ook nog niet dement! ;)

Dat vind ik ook! Of het nou een hond, een baby of volwassene is, hoe kun je iemand vergeten die bij je in de auto zit?

9. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Misschien zit dementie in de familie...

10. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Poosje geleden toch ook van die vreselijk verhalen van een hond en een baby in de snikhitte vergeten... De tranen springen me dan in mijn ogen, ik snap het gewoon niet!

11. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Wat een belachelijk mens! Je vergeet toch niet zomaar je moeder die zit te wachten in de auto? Dan zit er vast een steekje los.

12. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Pfff dat spoort toch niet. Waar gaat het heen met de wereld en de mensen. Net zoals idd met die mensen die hun baby vergeten en in de auto achterlaten. Of een hond achterlaten. Ik vind het niet normaal.

13. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    Tja ik vind dit altijd heel moeilijk, het is voor ons hier makelijk om te oordelen maar je kent niet de hele situatie.

En sorry dat ik het zeg maar ik vind dat je niet kan oordelen over de mensen die een baby zijn vergeten in de auto. Zij hebben dit niet met opzet gedaan en hebben hoogstwaarschijnlijk ook altijd gezegd dat het hun nooit zal over komen.

14. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Tja weet je...deze dochter zal ook een dag voor ze haar moeder in de auto vergeten was beweert hebben dat dat haar nooit zou over komen.
    Maar apart is het wel!

Deel Deze Pagina