Dames, Mijn vraag is genant en best wel een beetje vies. Ik laat heel vaak scheten in het bijzijn van mijn man. Hoe denken jullie daarover? zijn jullie ook zo? of.. gaan jullie netjes naar de wc?! Ik kan daar ook erg om lachen dat zijn gezicht vertrekt. Tja, en als je me dan ziet denk je.. is dat nou een meisje?
nee hoor gewoon waar hij bij is als die dwars zit laat ik het gewoon gaan haha en hij vind het overigens niet erg ook het gekke is zelf doet hij het niet bij mij mag wel maar doet die niet en als ik het doet vind die het grappig. rare gozer
ja om eerlijk te zijn ben ik misschien te preuts daarin, ik wil wel een dame blijven JUIST in de ogen van mijn man ik vindt het not done, eigenlijk vindt ik het sowieso not done, ook de man hoort dat niet te doen in het bijzijn van zijn vrouw waarom zou je de ander opzadelen met jou stank terwijl je ook even weg kan lopen kijk een ongelukje moet kunnen maar gewoon expres blijven zitten, nee gaat er bij mij niet in
Ik hoef normaal dus echt nooit scheten te laten.... Aleen deze zwangerschap en vorige zwangerschap... ben ik een beetje een "pumba".... Heel soms nu wel in bijzijn..... kan ik hem eindelijk terugpakken... Vriendlief is altijd een pumba... Hij ligt dan ook dubbel van t lachen, omdat hij weet dat ik het anders nooit doe...
nee absoluut niet. ik zal het nog sterker vertellen ik hou het zo lang op tot dat mijn vent weer aan het werk is
Nee, überhaupt niet...of ik moet 10 eieren hebben gegeten en uiensoepje gehad hebben op 1 dag Manlief doet het de hele dag door, helaas voor mij
WHAHAHAHAHA Nou ik ga toch ook echt niet met buikpijn rond lopen omdat ik anders geen "vrouw" ben..!! Zelfs de koningin laat scheten hoor daggg
Als het eruit moet, dan gebeurd het gewoon en ga ik het dus niet inhouden. Dus ja hier gebeurd het gewoon. En dan vooral als we dan lekker onder de warme dekens liggen (extra wapperen) of onder de heette douche als Hubbie na mij onder de douche stapt.