haha wat een onderwerp, nou ja als ik het niet meer kan redden om weg te lopen dan kan het niet meer anders, vooral nu ik zwanger ben heb ik erg last van mijn darmen
tuurlijk waar hubbie bij is........doet hij bij mij ook en dan proberen elkaar te overtreffen. maar soms doet hij het echt op momenten dat ik me rotschaam......midden in de winkel of als we ergens naar buiten lopen en er lopen mensen achter ons....en daar kan hij dan zo smakelijk om lachen!
ahha, om maar te zwijgen over poepen onder de bevalling? Dat gebeurt toch ook? (tenminste das onmacht...) kan me niet vertellen dat daar geen lucht meekwam...
Vreselijk! heb de stank niet geroken gelukkig maar volgens manlief rook het niet naar kaapse viooltjes Heb trouwens constant sorry geroepen tot ik er zelf flauw van was.. Heb meteen tegen de vk en gyn gezegd dat ze anders maar een ander vak hadden moeten kiezen..
Ja, hoor, ik laat ook scheten waar mijn vriend bij is en andersom (uiteraard) ook. Hij liet gister 1 in bed, mijn god, niet normaal meer, dat was 1 die al 3 weken over datum was, gaat ie ook nog met het dekbed wapperen. Nou dan hou ik me ook niet meer in hoor.
Whahahahahaha.... ik ga kapot hier!!! Wat een geweldig topic Stelletje ranzige meiden Hier laten we ze ook lekker vliegen hoor! Lekker tegen elkaar in lopen bouten
OMG... ik heb er genoeg van! nu begint het hier ook te stinken omdat één of andere boer z'n veld zonodig moet bemesten Ik ga slapen ladies! Was gezellig schijten met jullie, XXX