Whaaahahaha, wat een topic zeg Is helemaal aan mij besteed al die verhalen En wat deed je toen, ook verontwaardigd om je heen kijken wie hem gelaten had?
Tuurlijk. Waarom niet, heb anders giga buikkrampen, ben me daar gek zeg om het in te houden... Dan maar geen "dame"....
Of de volgende keer naar binnen rennen een ruft laten, er weer uit rennen en de lift naar boven sturen
Toen jullie allemaal links gingen plaatsen moest ik gelijk aan deze denken.... wel passend hier dacht ik.... YouTube - Wat is er lekkerder dan kakken?? Brigitte Kaandorp
GAT VER DAMME.... 2 girls 1 cup was binnen 5 seconden weer weggeklikt..... IIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEUUUUUUUUUUUUUWWWWWWWW.... Ik kan heeeeeeeel veel hebben, maar dat is echt smerig...... Om deze kan ik dan wel weer smakelijk lachen: YouTube - Strip Tease Gone Wrong
Wat erg ! Ben zelf altijd zo bang om een scheet te moeten laten tijdens de sex. Gelukkig nog nooit gebeurt *klopt af*
Yup ik doe het ook gewoon bij mijn vent en hij ook bij mij. Vervelende is alleen dat ik PDS heb en hij niet..Ik ruft dus meer. Wel gelachen zondag,zaten we met 20 vrienden in een restaurant,de mannen zaten bouten te laten,laat iemand in mijn omgeving er eentje. Ik geef een vriend van me de schuld,die wees weer naar mij toe,bleek later dat mijn eigen vriend het was. Tsjeees.
whahahahah,ik kom niet meer bij hier wat een topic,maar zoals iemand anders al schreef,normaal heb ik niet zo'n last van die winderietus maar tijdens de zwangerschap had ik ware knalbommen,zelfs eentje zo hard,we waren aan het bbq-en en ook de buren zaten buiten te bbq-en,en in ene schoot er toch een,ik kwam niet meer bij vd slappe lach en de buren hadden hem ook gehoord,en bleven maar lachen......... Mijn man produceert regelmatig van die nucleare kernbommen dus als ik er eens eentje laat schieten mag dat best,hij vraagt dan altijd 'is dat alles'?