Ik wil het niet weten.................kom nogal wat luchtjes tegen op een werkdag. Wil ze wel opsparen in een potje ofzo voor de liefhebber?
Heel herkenbaar, idd niet fijn... maar ja de meesten kunnen dr ech niets aan doen... vaak gebeurd het ook bij mensen die de hele dag op hun gat hebben gezeten en dan geholpen moeten worden, bij het opstaan komt alles vrij..... *zucht* maar verder is het werk heus leuk hoor haha
Da's wel zo netjes, ja. En dat doe ik ook als ik een grote aan voel komen. Maar niet als we in bed liggen of als ik aan de andere kant van de kamer zit. Qua geluid boeit het niet, maar ik probeer wel zoveel mogelijk te voorkomen dat we in elkaars stank zitten.
Tja maar als je zoals ik met oudere mensen werkt... die hebben het gewoon écht niet door soms... kunnen het niet goed meer tegenhouden.... kan je van uit je pan gaan maar ze doen dat geloof ik nooit expres
Ik zal je verder dingen besparen die ik op mijn werk tegenkom..... Het het grootste gedeelte kan er idd niks aan doen maar enkele &^%$#@#$%^&^%$#@#$%^&^% soms moet ik er zelf ook wel eens 1tje laten op het werk. De patienten horen dat meestal toch niet wat ze zijn nagenoeg allemaal doof. En tja de stank, ach die gaat mooi op in de overige luchtjes. Verder leuk werk hoor!!
Ik werk met verstandelijk gehandicapten en die laten idd ook vaak een scheet midden in mijn gezicht..getsie! Pas geleden was ik iemand aan het wassen,ik had net flink met douchegel zijn billen schoongeschrobt toen hij een harde scheet liet. Het schuim en de zeepbellen spoten zo vanuit zijn kont op mijn shirt..hihi.
Ja maar die sluitspier werkt vaak toch nog wel en moet dat dan net op het moment dat iemand met z'n gezicht bij je kont hangt ....
OMG ! hahaa mensen wat een topic eindelijk kan je echt weer rollend naar bed van het lache alleen het lezen ervan ja kan ze ook vangen he me zusje bij me vader... ze laat een scheet en houd haar had er tegen aan dan knijp ze hem goed dicht en zeg pap ruik jij eens ...en dan opent ze haar hand en heb me vader nog nooit zo geluid hore maken hahaa dus meiden ga je scheten vangen! dat is weer eens nieuw me vader en zusje zijn altijd heel flauw ze pakte hem terrug door te zeggen papa kijkeens naar de wc dat is echt raar!!! was ze dus net gwweest en niet doorgetrokken express ziet me vader een schouwspel van drollen ...erg chique zuster
Ik ben 1 x echt goed boos geworden op me vriend . Het was toen des tijds met de sneeuw en we liepen in de straat naar beneden dus ik viel omdat het glad was. Wat doet me vriend in plaats van dat hij me helpt opstaan draait hij zich om en laat zo een scheet in mijn gezicht:x Ik ben me toen toch echt flink pissig geworden , dat was niet normaal meer .
ik doe mijn best om niet te farten in zijn buurt. gewoon, vind ik niet echt nodig dat van mezelf te laten horen/ruiken vind dat je sommige (ranzige) dingen best wat voor elkaar mag ' verbloemen ' hoor! moet wel zeggen dat klingman er rustig op loswappert met het dekbed alsie heeft getrompetterd...
Ik vond het ook erg kinderachtig van hem maar als ik er nu aan denk moet ik er aan de ene kant best wel om lachen . Want ik weet gewoon dat hij zo is en zo blijft