Ja wie wil dat nou niet Hahahaha Nou kan het soms wel in ene rete druk zijn hier hoor.. En dan ben ik ook wel echt serieus kei hard aan t werk en niet met ZP hyves of google bezig
Hij vergast mij harder dan ik hem lol maar waarom zou ik het ophouden en buikpijn krijgen?? Is toch nergens voor nodig en niet altijd kan ik even weglopen haha.
Oh waarom zie ik dit topic nu pas?? Geweldig! Ik ben dus heel "normaal" als ik het zo allemaal lees. Ik ga ook echt niks ophouden hoor als er iets dwars zit. En bijna alle dingen die ik hier gelezen heb komen hier wel eens (en sommige regelmatig) voor voornamelijk bij vriendlief. Billen open voor extra geluid: check Extra laten knetteren op een houten stoel: check Tijdens de daad: check (ehm dat was ik ) Geur overbrengen via je hand (hem vangen):check In de winkel zodat anderen kunnen "genieten": check In het gezicht (lees: mijn gezicht :x): check O mijn god, wij zijn echt ranzig
Hahaha ja die kunnen pas echt stinken! Gisteren liet hij van die knetter scheten hahaha heb helemaal dubbel gelegen en elke keer naar zn kont kijken van 'wat gebeurd daar nou' en ons maar vergassen lol
Nee ik absoluut niet. Ik vind boeren ook zo vies. Van iedereen die het in mijn buurt doet. Dan kan ik gelijk niet meer eten. Mijn man doet het ook niet bij mij. Zo vaak zit het niet dwars en als dat zo is dan even netjes naar de wc. Dat ga ik mijn kinderen zeker ook leren.
Haha hier is het net andersom. Laat de hond een scheet (ligt hij bij mijn voeten). Dan ruikt hij hem, kijkt hij MIJ boos aan en sjokt hij naar zijn mand (hmm zegt misschien meer over mij dan over de hond, hihi)
wij doen het ook gewoon...ik laat het liever vliegen dan dat ik hele erge buikpijn krijg en daar de hele avond mee loop. Hij vergast mij ook vaak dus hij mag wat terug verwachten.al moet ik zeggen dat het vrij weinig gebeurd.
Ik verbaas me er over hoeveel mensen er zo vaak moeten. Misschien iets mis met je darmen? Ik hoef echt nooit zo vaak.
Het is toch iets normaals.?? Tuurlijk doen we dat bij elkaar. Ik zie al voor me dat ik me er voor moet gaan schamen. Ik ben toch thuis?? Nee hoor van elkaar vinden we dat echt niet vies.
Nee dat doen wij allebei niet, ik snap ook niet waarom anderen dat wel doen.. Ik wil graag een beetje aantrekkelijk blijven voor mn man, imo is een ruftend persoon dat niet