Ik vind het een normaal iets... eerst hield ik het op tot ik er giga buikpijn van kreeg, mag het niet meer op houden van manlief. En zo vaak laten we ook geen scheten. Maar ophouden doen we allebei niet, tis een natuurlijk iets die gassen in je darmen. Niet altijd red je het om even weg te lopen of naar de wc te gaan voor een scheet. Hij vindt me toch wel aantrekkelijk, ook als ik mn scheet niet op hou.. en tzijn geen mega ruften hahaha zijn heel zachtjes tis meer even een poefje lucht uit mn darmen.
Als je darmproblemen hebt red je het vaak niet naar de wc te lopen.. ik moet ze helaas gelijk laten anders krijg ik mega buikpijn.
Hahahaha ik zie mezelf al naar de wc lopen om een scheet te laten. Met van die beknepen billetjes. Denk dat ik mijn kerel kan oprapen.
Dan wordt het bij ons wel druk op die vierkante meter... Wordt de geur ook niet beter op denk ik. Nee das lekker aantrekkelijk.
LOL, sorry schat! hou even vast wat je wilde zeggen ik moet heel even ontluchten. Wij geven de hond de schuld soms hahaha. Maar zo vaak gebeurd het niet dat we scheten laten, de hond laat meer scheten dan wij.
Nou Dan maar niet vrouwelijk..!! Maar ik ga toch echt niet met buikpijn rond lopen of als een gek naar de plee rennen meestal als ik dan 2 stappen zet is ie me toch al ontvlogen en hoort/ruikt ie m nog En elk mens laat scheten!! En als je slaapt heb je het ook niet door schaam je je dan ook als je man het hoort?? Hihi vanaf vandaag ben ik dus een VENT want ik boer en ik laat scheten
Ik ook een kerel! Maar goed, wat een schaamte om een scheet zeg. Heeft niets met aantrekkelijk te maken. Zal even een foto van mezelf uploaden! haha, daar zie niet aan af dat ik een lopende scheet ben hoor