ohja, ik las hier iets wat ik ook wel vind; Heb er helemaal geen probleem mee als we scheetjes laten in elkaars buurt MAAR: - NIET aan tafel - NIET expres in m'n gezicht ofzo... - NIET als er bezoek is... Dat zijn zo'n paar ongeschreven regels die ik dan wel heel belangrijk vind. Voor boeren geldt hetzelfde. Dat is dan gewoon beleefdheid vind ik. En als ie erg stinkt mag ik 'm ook altijd meppen... heeft zo z'n voordelen
hij doet het ook waarom mag ik het dan niet.. en heb altijd geleerd van me moeder dat ik het niet mocht ophouden dan krijg je pijn in je buik.... nu ik zwanger ben laat ik er wat het is heel erg... hoor hem af en toe wel eens zeggen... gaat het wel helemaal... we kunnen er wel om lachen.
hahaha, wij doen het ook gewoon waar de ander bij is hoor! In het begin van de relatie hielden we nog wel rekening met elkaar maar nu...oei!
Ik lig hier zowat van me stoel af Echt hilarisch Me vriend was in de keuken bezig met de vuilniszak en begint me toch ineens hard te lachen , hij had ineens door dat het over scheten ging En dat is toch echt wel zijn ding scheten laten .
YouTube - Scheten laten in bed Weet niet of deze al voorbij is gekomen , maar ik denk dat dit het meeste bij iedereen voorkomt
nou sorry maar waarom beginnen jullie de dames die liever hun scheten voor zich houden, stijven mutsen en hockey k*tjeste noemen...sjees er mag wel iets een mysterie blijven voor de ander moet ik jullie ook stijlloze boerentrienen noemen??? komop zeg...ik heb een reactie gegeven maar jullie scheetkussens daar verder niet mee belachelijk gemaakt en dat doen jullie wel...
Nou, sorry hoor.. zo is het niet bedoeld hoor.. En mij stijlloos noemen mag je best hoor.. Grote kans dat ik dat idd ook ben..
nou verder veel plezier met dit topic, ik ga hem verder ook niet vergallen met een discussie maar laat de dames die het inhouden in ere....