Scheten laten?! wel of niet bij je man?

Discussie in 'De lounge' gestart door tweemeisjes, 20 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Laten jullie scheten in de buurt van jullie man?

1. Ja

2. Nee

3. Iets anders.. vul aan...

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Hahaha hij lachte ook wel maar vond dat echt schamen hoor!

Lol dacht dat dat mij nooit zou overkomen lol:D

2. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Ik zou me er ook voor schamen hoor als het me gebeurt .

Eens komt het toch voor he ;)

3. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Maar goed is altijd beter dan denken dat je on bed hebt lopen schijten!

Is hier ook al is gebeurd, Mijn vriend en ik hadden sex gehad en hij geeft mij een hand doek,, hij doet het licht aan en opeens lag er echt een dikke drol:$

ik ineens '' heb ik nu in bed gescheten??:O"" Mijn vriend zegt ahhh nee dat kan niet,, ik heb echt dagen gedacht dat ik in bed had gescheten onder sex,, Paar dagen later zie ik mijn hond in die hoek zijn behoefte doen zeg maar,, Ik boos:x

Wat is er nu gebeurt, Toen mijn vriend mij die hand doek gaf had de hond er waarschijnlijk op zitten drieten, maar wij nooit gezien omdat hij mij die hand doek gaf in het donker, ik was nog nooit zo blij dat de hond in die hoek had zitten schijten haha want ik was niet degene die in bed het zitten schijten lol!

Het leek me ook al heel sterk dat ik dat had gedaan lol

Liefs

4. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    O getsie je zou er maar op liggen zeg :$

Ik begrijp dat je hebt gedacht of jij het was maar dat zou je dan zelf hebben gemerkt toch als je het zelf was .

En inderdaad wat je zegt blij aan toe dat het de hond was en niet jij:)

Dat wordt de volgende keer eerst kijken voor je het bed induikt met je vriend :p

5. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    hahahahaha dat is echt nasty!!!

6. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Whahahaha, ik lag al in een deuk toen ik dit topic las dus kun je nagaan.

Ik laat ook weleens scheten waar mijn man bij is. En dan niks zeggen. Zodra hij iets zegt dan lig ik gewoon standaard onder de tafel van het lachen.

Hij kan dan ook zo stom reageren. Gatver...jij bent echt rot zegt hij dan....

Nou veeg mij maar op hoor.

7. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Je had kunnen zeggen van vindt je dat normaal ik verga hier van de stank door jou :p

Doe ik meestal wel :D

8. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    heb nog nooit n scheet bij een van me vriendjes gelaten hell no! zelfs n boertje kan ik niet :D

wel een keer per ongeluk gedaan n ehehehe
    zat met me ex in de auto maar ik reed dus was ff vergeten dat ie naast me zat... dus ik steek n sigaretje op en liet echt n gigantisch harde boer terwijl ik die sigaret op me lip had echt een tokkie actie
    dus die gast keek me aan met n kop van bahhhh nasty wijf! :p:p
    ik werd rood tot achter me oren en begon maar n beetje hysterisch te lachen waardoor ik nog meer overkwam als n psycho:d

9. Momfulness

O ik lees nu 4 pagina's terug en kom niet bij hier. En dan vooral om de serieuze reacties. hahaha
    GEWELDIG

10. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Haha ik lig helemaal dubbel hier. En jij denken dat je zelf gepoept had..... :D

11. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    hahahaha echt zit nog te lache om dat poepverhaal hahahaha

12. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Ja ranzig he!! LOL
    Ik vind dit topic helemaal geweldig echt iets voor mij!:D

13. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Mijn man en ik schamen ons daar niet voor en laten gewoon scheten. Vind het altijd wel leuk om hem ermee te pesten en andersom. Als we dan in bed liggen en ik moet een scheet laten vind ik dat prachtig hoe hij erop reageert. :D:D

14. Momfulness

Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahhahahaaaaaa ik heb echt al lang niet meer zo hard gelachen!!!:D:D

15. kwebbels

Mijn man vraagt ook wel eens´´mag ik op je gezicht zitten, kan je ff mijn scheet over je longen inademen´´:D

16. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Och mijn ex vriend ong 4 jaar geleden was er geweldig in om een scheet te laten onder dekens mij eronder te drukken en vast te houden, nou ik verging van de geur haha echt zo'n nasi scheet zeg maar!

17. kwebbels

Oh mijn man vind het leuk als we lepeltje/lepeltje liggen (en ik dus achter) om een scheet te laten. Helaas voor hem merk ik precies als hij een scheet gaat laten dus ben ik al weg voor hij hem gelaten heeft:D

18. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    omg als mijn vriend me wakker zou maken om n scheet in me gezicht te laten zou ik m echt n keer s'nachts op zn gezicht schijten wedden dat ie het daarna nooit meer zou doen? :p:p maar dan wel vantevoren laxeermiddel gebruiken he hahahahah

19. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Hahahahahaha lucky you!

20. Momfulness

Toen mijn vriend en ik een jaar of 7 geleden met onze toenmalige vriendengroep aan het water lagen, kwam er ineens een dikke drol boven water uit drijven. Had hij gewoon een stukje verderop in het water zitten schijten in de hoop dat het niet was opgevallen... Toen moest ik wel even slikken hoor.....

Deel Deze Pagina