Scheten laten?! wel of niet bij je man?

Discussie in 'De lounge' gestart door tweemeisjes, 20 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Laten jullie scheten in de buurt van jullie man?

1. Ja

2. Nee

3. Iets anders.. vul aan...

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    OMG zie het al gebeuren, als hij maar niet gaat happen hahaha

2. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    \

hahaha ja als die met zn mond open zou slapen zou die n vet probleem hebben :p:p

3. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hahahaha een waldouwer!

4. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    God ik lig hier mezelf bijna te beschijten van het lachen! Iets verkeerd gegeten hahahahaha

5. namya

namya Niet meer actief

hahahahahahaaaaaaaa gadver de gadver

:D:D:D zal je toch gebeuren

6. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Bij die toiletten van tegenwoordig, waarbij je drol meteen in zo'n gat valt, gooi ik eerst altijd een dot wc papier in de wc. Dan valt hij gewoon op het papier....

Soms denk ik ook weleens aan, hoe zou de koninging eigenlijk scheten laten. Ik zie het helemaal voor me dat die het de hele dag in moet houden als ze in gezelschap is van allerhande mensen en ze s'avonds dan haar panty uittrekt en ongegeneerd haar benen uit elkaar gooit en alles er in een keer uitknettert.

7. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Haha herkenbaar. :D
    Wij liggen ook weleens lepeltje/lepeltje en ik achter. Dan heb ik meestal mijn hand om zijn buik. En ik kan het ook gelijk merken wanneer er een scheet komt, dan voel ik dat hij zijn darmen ineens aanspant en zijn adem even inhoud. :D

8. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

:D

O ja, mijn oom spant al helemaal de kroon. Die had een kat met darmproblemen. Als er bezoek was pakte hij de kat weleens op en draaide de kat met zijn kont naar het bezoek. Hij ging dan in zijn buik knijpen en die kat liet dan keiharde stinkscheten. Echt vies.

9. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    whaha zo moest ik altijd als wij op vakantie waren vroeger op de camping en me zus moest poepen de wc naast die van haar 100 keer doorspoelen zodat niemand hoorde dat zij zat te schijten :p:p had serieus n trekarm als wij terugkwamen van vakantie hahaha

10. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0

die schijt gewoon stiekem waar iedereen bij is hahaha geen kip die haar durft te beschuldigen :p:p en dan de prins: he bah ma heb je gisteren soms bruine bonen gehad???

11. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Wat zal het daar stinken dan heeeeeey!

12. rianne19

rianne19 Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.366
    0
    36
    Purchaser
    Zuid-Holland
    Bij mij precies hetzelfde! Normaal nooit maar nu ik zwanger ben moet ik wel en kan ik hem lekker terugpakken!:D

13. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Super! :D Kan nu nooit meer naar de koningin kijken zonder dit beeld in mijn achterhoofd :p

14. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    hahahah...wat een leuke reacties allemaal zeg! natuurlijk laat ik scheten.. het zit in de weg, en dus, lekker laten gaan....doet manlief net zo hard weer terug...;) als je 11 jaar bij elkaar bent weet je als man wel dat vrouwen ook gewoon poepen, scheten laten en in hun neus peuteren...waarom jezelf dan beter voor doen...hihihh;)

15. minniemouse

minniemouse Actief lid

11 mrt 2006
    174
    1
    0
    flevoland

Tja, ik ben bang dat ie het walgelijk vindt ofzo, hij zou iig geintjes erover gaan maken en ik ben daar nogal gevoelig voor.
    (het hele "poep/scheet"gebeuren trouwens8), als mensen daar grappen over maken dan ben ik er ziek van)

(hij vindt het waarschijnlijk niet walgelijk, maar ik denk dat hij dat misschien denkt???!!! Snappen jullie m nog;))

16. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

mee eens!! alleen ben ik dan 4 jaar samen ipv 11 :p

17. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Mijn vriend en ik zijn 8 jaar samen, maar ik doe het niet hoor. Tenzij het een zacht scheetje is die je niet hoort :p.

Het is niet zo dat ik me er voor schaam, maar vind het gewoon niet netjes. Mijn vriend weet ook wel dat ik poep, maar dat wil dan toch niet zeggen dat ik me schaam omdat ik hem daar niet bij wil hebben?!

18. Butterfly03

Butterfly03 Niet meer actief

hahaha leuke verhalen allemaal!:D

Nou ik laat me poepie ook wel eens ruiken,hij doet het zoooo vaak naast mij dus waarom ik niet een keertje:p..
    Maar het is niet zo dat ik hem aan het bombarderen ben met mij scheetjeslucht!;);)

19. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    ach, ja... heb de wc deur ook niet dicht als we samen thuis zijn... verder verdwijnt een hoop schaamte wel als je eenmaal een bevalling hebt meegemaakt samen... bij mij is dat wel zo in elk geval.. en je kent elkaar zolang..maargoed, je moet natuurlijk gewoon doen wat je fijn vindt toch?

20. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Moet zeggen dat door de bevalling ik me wel minder schaam voor dingen ja. Toen heeft hij heel wat dingen gezien die je normaal niet ziet.
    Maar vind het zelf gewoon niet prettig. En als we samen thuis zijn en ik moet poepen doe ik de deur wel dicht. Hij ook. Maar als ik alleen plas niet.

Goed om te weten of niet :p

Deel Deze Pagina