Dat vind ik zo erg, soms word ik er zelf wakker van! Wij zijn nog niet zo lang samen en ik schaam me echt kapot! Ik kan niet wachten tot ik 'm zo goed ken dat ik me gewoon kan laten gaan
mijn man heeft juist het tegenovergestelde die kan nergens op zijn gemak zijn grote boodschap doen alleen thuis,
oh in bed laat ik ook scheten vriend werd van de week snachts wakker. En ik liet schijnbaar in me slaap een scheetje begon hij keihard te lachen en ik dus wakker
Owh jawel hoor!! In het begin van onze relatie deed hij dat al wel in mijn bijzijn maar ik schaamde mij er voor ... Het heeft 2 jaar geduurd toen ik het ook bij hem in de buurt ging doen! En nu hebben we soms heuze scheetfestijnen!! Vooral na wat chili ... haha
Ranzig is my middle name! hahaha. Heerlijk topic! ge-wel-dig, de tranen lopen me over de wangen! En ik schaam me ook een beetje nu! haha, ik ranzig...
Ik begrijp je heel goed! Want toen we net samen waren wilde ik dus absoluuuuut niet protten in zijn bijzijn... maar toen vertelde hij dat ik me 's nachts blijkbaar niet zo schaam... stout he, ik was helemaal verlegen.
WHAHAHAHA And my middle name to Zit onder tussen lekker te proesten hoor..!! En vriend proest vrolijk mee Grapje
Mannen die stinken?! Heb je die van mij nog nooit geroken! Het lijkt wel of je naast een berg mest staat ... Pak jullie gasmaskers maar alvast!!