haha, ja.. Wij zeggen: Nelson mandela op de boot zetten. Aardappels afgieten. of.. alles wat niets betaald... moet er ook weer uit
ik voel me nu echt een ranzig varken als ik moet poepen ga ik poepen.. interesseert me geen reet waar ik dan ben..
Of van die mensen die blijkbaar een ruft hebben gelaten voor ze de lift uitgaan, dan pak ik echt wel een andere lift. Beetje in andermans schetenwalm zitten en vervolgens denkt de eerstvolgende die instapt dat jij een scheet hebt gelaten.
"Er zijn 29 actieve leden die momenteel dit onderwerp bekijken." Proest... we zijn de poep- en piesfase nog steeds niet ontgroeid met z'n allen.
Och wij hebben zoveel benamingen voor, meestal als ik zeg dat ik moet poepen dan zeg ik '' er staat een bruine beer aan het hek te rammelen '' of '' ik ga ff een bruine beer op de trein zetten '' ... en een nat poepje noemen we een '' reneetje '' dit omdat een vriend van ons ooit een nat poepje had in een witte broek .. ahahahahah ...nu hebben we dit standaard '' oooooow heb last van een reneetje '' hahahah ...
En gelijk heb je! Ik wenste dat ik zonder schaamte kon poepen op publieke wc's.. maar neen, ik moet altijd stuntelen.
OOh jahoor. DIe laat ik gewoon gaan als ik thuis ben. En mijn man net zo hoor.. Als ik ze inhoud, dan lig ik in no-time dubbel van de kramp in mijn buik.. Als je met je blote billen, tegen de natte douchewand aan gaat staan, en dan een scheet laat. Owowowow, dat knettert hahaha...
gelukkig niet.. heb 1 keer flinke buikpijn gehad van het ophouden.. dacht dat dood ging echt waar.. dat nooit weer haha.. hier geen benamingen hoor Gewoon zeggen dat je moet schijten
Hier in belgië, in ons streek-dialect, is poepen gelijk aan "klussen", dus dat zeggen we eigenlijk nooit! Hier ; Kakken, "ik ga bij Juul"... Juul is de WC