scheten van man in slaap

Discussie in 'De lounge' gestart door Tweekids, 12 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Kurk erin stoppen? :p

Zonder gekheid, lijkt me inderdaad heel vervelend. Ik zou ook naar zijn eetpatroon kijken. Verder slapen we hier onder 2 1-persoonsdekens i.p.v. een 2-persoonsdeken. Niet vanwege scheten hoor :roflmao: Maar stel dat mijn man dan scheten laat, blijft dat lekker bij hem onder de deken hangen en niet bij mij. Misschien is dit nog een optie?

2. LaLaS

LaLaS Fanatiek lid

13 sep 2013
    1.100
    197
    63
    Vrouw
    Ik kom deze net tegen en moest direct aan dit topic denken sorry.. C70721DE-408F-4B12-BD2F-B738BD0F0657.jpeg

3. famofthree

famofthree Fanatiek lid

13 sep 2017
    1.024
    1.031
    113
    Vrouw
    Ik heb ook pds. Maanden fidmap gedaan had eigenlijk alleen moeite met zuivel , knoflook en ui laten staan.

Na overleg ( controle) met mdl arts zuivel erbij gedaan en knoflook later . Dat gaat prima . Ui reageer ik wel op en op nog een aantal dingen die wel fodmap zijn.
    Ik kan bijv. Niet tegen komkommer :confused:

Nu doe ik periodes FOD map en periodes fodmap met zuivel en knoflook en ga dis gewoon pds aangeven( fodmap).

Maar als jij geen fodmap wil aangeven / doen en wel pds heb kan je in feite ook kijken of er in de overige voedingsmiddelen lijst iets zit, als dat beter voelt. Bijv. Tarwe allergie is ook voor 600,- aftrekbaar. Dus kijk het even goed na

Riverdale87 vindt dit leuk.
  4. Majo1983

Majo1983 Fanatiek lid

1 feb 2013
    3.688
    2.387
    113
    Vrouw
    Broek
    Ik slaap gelukkig gewoon 's nachts. Hij kan scheten laten wat hij wil, ik heb er dan echt geen last van! :roflmao:

5. hollandsenieuwe

hollandsenieuwe Niet meer actief

Tweekids vindt dit leuk.
  6. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    hollandsenieuwe vindt dit leuk.
  7. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Meneer eet gezond, maar als hij eens op zijn werk eet dus niet en dan word ik snachts dus ook echt wakker van zijn scheten. Heb hem al een paar keer naar de bank gestuurd. Nu werkt hij vaker de eetpauze savonds door als hij overwerkt zodat hij gewoon fatsoenlijk kan eten thuis ;)

Tweekids vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina