Wat hebben / hadden jullie precies aan tijdens de bevalling? Ben mijn vluchtkoffertje aan het inpakken
tijdens de bevalling een hele mooie blauw/paarse pyjama broek en een paar groot shirt vor daarna een lekkere pyjama met bigshirt zou niet je allermooiste kleren aandoen hoor
Ik begon geloof ik met een groot t-shirt en boxershort, maar toen de weeën echt begonnen moest alles uit! Was veel te warm en zat allemaal in de weg dus ben net zo naakt bevallen als dat mijn zoon geboren is
Ik had ook een mooi setje bevallingskleren meegenomen.. Niks van dat alles aangehad.. Werd in een mooi operatiehemd gehesen voor de ruggenprik.. Ik zeg je, op het moment dat het zover is, denk je daar echt niet meer aan!
Alledrie de bevallingen in hetzelfde bigshirt. Als je dan even tussen de weeen door naar het toilet loopt ofzo dan loop je niet zo naakt want dan valt het shirt over je kont en tijdens het persen etc hoef je niet nog iets uit te trekken.
ehh in het zwarte shirtje wat iknog aan had.. zo niet belangrijk vind je dit als je aanhet bevallen bent. hihi dus komt goed.. Shirt over je kont als je in het ziekenhuis bevalt is wel een goed idee.. een onderbroek aantrekken als je beste weeen hebt is niet zo leuk.
een bigshirt inderdaad..is echt het handigste vind ik...je hebt niet zoveel aan maar je ligt er toch niet zo naakt bij!
Goeie tip! Ik ben op zich wel van plan om speciaal voor de bevalling iets te kopen, en dan altijd de herinnering bij dat éne bigshirt te hebben... Dan nog hopen dat de bevalling niet traumatisch is, anders kijk ik misschien niet met plezier naar dat shirt haha
ik had een heel blij glitterhemdje met bijpassend onderbroekje aan- totdat die laatste uit moest natuurlijk. moet zeggen dat ik dat hemdje nu niet meer zo goed kan zien
ik had een tas met kleding mee genomen voor de bevalling alleen de kleren waar ik mee binnen kwam bij inleiding zijn ook mijn bevallingskleren geworden haha en voor daarna een lekker groot t shirt, en een wijde broek
Ik had een nachthemd met van die dunne bandjes aan. Speciaal gekocht voor de bevalling . Ik kon mijn weeën liggend echt niet opvangen en zat voornamelijk op handen en knieën. Wat was ik toen blij dat ik iets langs aan had ...
Ik had een nachthemd aan, ging van thuisbevallen onverwachts naar ziekenhuisbevalling. Was wel lekker dat lange shirt haha, vooral met het lopen van bed naar brancard.
een positietshirt moest plotseling bevallen. had liever ook wel een langer shirt aangehad hoor. voelde me zo bloot
Ik heb laatst een bigshirt met korte mouwen gekocht bij de ter stal. En een lading onderbroeken bij hema (3 voor 3 euro). Zitten heeeerlijk! Verder heb ik een setje fijne kleding (short, vest, joggingbroek) mee. En ik kom denk ik ook in zo'n setje aan in het ziekenhuis. En een badjas en sokken lijken me fijn!
Ik hier ook maar een langer tshirt in de koffer gestopt, al zit er ook een nachthemd in wat lang valt. Lijkt me tijdens het begin toch fijn als je op & neer naar 't toilet gaat om niet in je blote billen te moeten
ik had een paarse snoopy pyjama aan en grote zwarte wollige sokken whaha heeeeel charmant! maar wel lekker warm.
ik had een bh aan ik had het zo warm (beviel int ziekenhuis de 1e keer) maar voor nu ligt er een piama klaar met mouwen voor als ik het koud krijg en een tshirt
haha, geloof dat ik de enige ben die hier weer niet zo over nagedacht had. Ik begon thuis met bevallen en lag lekker in m'n bed (met alleen een hempje aan). Toen ik ivm pijnbestrijding toch naar het ziekenhuis moest, had ik om de min. weeen en heb mijn vriend het eerste beste uit mijn kast laten grijpen wat over mijn billen viel en ik binnen 1 min. aan kon trekken: een wolle jurkje met grote watervalkraag. Daar ben ik dus keurig in bevallen: poeh en warm dat ik het gehad heb en die stomme kraag de hele tijd in mijn gezicht Overigens kon ik het ding daarna ook niet meer zien en hem 'm weggegooid... Nu heb ik ook een keurig bigshirt klaarliggen....
ik had een oud garfield bigshirt aan, waar ik veel warme herinneringen aan had Maar toen ze me na de bevalling wilden gaan wassen hebben ze het maar kapot geknipt, ik zat aan zoveel slangetjes en draadjes.. daar was geen beginnen aan! Dus voor een volgende bevalling moet ik een nieuw garfield shirt zien te vinden