Ik ben nu een aantal weken goed misselijk.. Zo misselijk dat ik weinig eet en eigenlijk niet veel meer doe dan hangen ( wat mn gemoedstoestand niet ten goede komt, zie eerdere post) Ben de hele dag helaas misselijk en geef een of twee keer pd over. Heb me dus ook ziekgemeld van mn werk. Normaal eet ik flink ( ben nooit dik geweest) nu veel minder en probeer ik zo min mogelijk over te geven maar kom in een cirkel terecht. S nachts word ik wakker van de pijn in mijn maag en schreeuwr mijn lijf om eten. Ben niet uitgedroogd maar wel afgevallen. 9 weken nu. Valt dit onder normale zwangerschapsverschijnselen? Overleg t morgen ook met de vk. Thanks
Normaal is het niet... Maar je bent zeker niet de enige!! Hier op t forum zijn veel vrouwen met HG. Er zijn wel medicijnen die je mag zoals Primperan maar dat zal de vk je wel vertellen. Sterkte!!
Ook gehad tot de 15 weken. Ik gaf soms wel 10 x per dag over en bij uitzondering nog vaker (ook s navcts trouwens). Hoeft dus echt geen Hg te zijn. Kan ook gewoon een zwangershapssymptoom zijn. Ik heb het zelf gewoon ondergaan zonder medicijnen. Probeer overdag toch iets te eten en goed te drinken. Dat is wel even heel hard doorbijten, maar je merkt vanzelf of het rond de 13 a 14/15 weken minder begint te worden. Sterkte
Geen idee wanneer het HG is maar ik bedoelde te zeggen dat er veel vrouwen zijn die erg misselijk zijn..