Nesteldrang???

Discussion in 'Zwangerschap' started by angel071986, Nov 1, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. angel071986

angel071986 Bekend lid

Mar 24, 2013
    721
    113
    43
    Ik wordt soms echt gek van mezelf!! Ik heb nu al de behoefte om alles klaar te hebben terwijl ik nog geen 24 weken zwanger ben. Er moet naar mijn mening nog veel gebeuren en vriendlief is daar heel relaxt bij en zegt dat ik hem daar in moet vertrouwen dat alles op tijd afkomt.

Maar dat is het probleem......dat kan ik niet!!! Ik wordt er helemaal gestressd van en daar krijgen we weer woorden door. Is dit nesteldrang?? Want dat is volgens mij wel erg vroeg. Moet er wel bij vertellen dat ik sinds kort minder moet werken, waar ik eerst fulltime werkte, dus meer vrije tijd.

Wie van jullie herkent dit, en ook al zo vroeg?? En misschien mensen nog tips??

2. Hysterisch

Hysterisch Bekend lid

Aug 24, 2013
    760
    0
    0
    Ik had exact hetzelfde en was juist zo gestresst er over omdat mn vriend TE relaxed is daar in (lees: mega traag) Ik heb tegen 'm gezegd dat t voor mij heel belangrijk is dat alles op tijd af is omdat ik me er dus erg druk over maak. Gelukkig nam ie dat serieus en met 30 weken was t kamertje helemaal af.

Spreek desnoods een datum af waarop je het echt af wil hebben.
    Het heeft natuurlijk ook echt geen haast, dus je moet er niet in door slaan, maar het is helemaal niet gek dat je het op tijd klaar wil hebben, dat moet je vriend ook serieus nemen :)

3. angel071986

angel071986 Bekend lid

Mar 24, 2013
    721
    113
    43
    Jah, ik moet het misschien op een andere manier gaan brengen ;). Maar het is soms wel frustrerend haha

4. Lara1985

Lara1985 Bekend lid

Feb 24, 2013
    803
    0
    0
    Zuiden van Nederland
    Haha heel herkenbaar! Idd een tijd afspreken wanneer alles af moet zijn helpt vaak wel.
    Zelfs bij deze zwangerschap heb ik al een opruimwoede gehad ;) of dat nesteldrang is geen idee :p

5. Babbona

Babbona Actief lid

Mar 20, 2013
    488
    0
    16
    Ja hoor, hier hetzelfde! Maar pas op, je denkt alles klaar te hebben en dan wil je gezellig 2 maanden later weer alles veranderen :D hahahah.

Nu kamertje af en bijna de hele uitzet binnen dus iets meer rust. Maar toch altijd nog tegen ML: ''moeten we dit niet hebben?'' ''En wat nu als we dat nodig hebben?''''Mss kunnen we toch beter even dat bestellen''... Zielige mannetjes want ze snappen het gewoon niet:p

Share This Page